Nekromanti Angående avatarer/navelskådning

The_Gorger

Hero
Vem har haft sin avatar längst? Jag har haft samma sedan jag reggades. Jag funderar på att byta till en där jag är utklädd till Agent Smith för att bilden är så hård, men å andra sidan gillar jag att se mig titta upp ur toalettstolen. Samt att den nuvarande bilden bevisar att paint är det ultimata bildbehandlingsprogramet. Jag för övrigt 13 på bilden, så den är ju lite inaktuell.

Dewil

Skrivbordsgeneral
Jag har haft samma avatar hela tiden, vilket dock inte är så länge med tanke på att jag ritade den först den 28 september 2005. (Den ska föreställa ett självporträtt av mig i frack, ritat på frihand i Paint och konverterat till gif med skrivarens bildbehandlingsprogram.)
När jag reggade mig är jag inte säker på att man kunde ha en avatar, men å andra sidan var jag synnerligen inaktiv på den tiden vilket bevisas av de fem åren utan ett enda inlägg...

Dewil

Foggmock

Myrmidon
Omväxling förnöjer!

Signatur ska man också byta på regelbunden basis, annars blir det tradigt. I övrigt torde ett gäng av de som aldrig haft avatarer ha haft samma längst. Även om de inte haft någon. Hrrmm. :gremcrazy:

Muggas

Hero
Förra, ca 4 år [ANT]

Jag hade haft min gamla, där jag har snusnäsduk runt huvudet, sedan början av 2002 fram tills för lite mer än en vecka sedan. Den kanske återkommer, jag är rätt sentimental... :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Min nuvarande avatar har jag nog haft sedan i sommras, tror jag.
Den förrra hade jag nog cirka ett år eller nått sådant.
Får ju erkänna att jag harlite dålig koll på hur länge jag haft mina avatarer...

/ Johan K, vars nuvarande avatar togs på LinCon

G

Guest

Guest
Inte den blekaste, men om jag minns rätt så var det den här jag bytte till när det var någon tävling om att byta avatarer, så någon annan borde veta.

MrG

Swashbuckler
Har haft den här sedan jag reggade mig och tänkt fixa till storleken hela tiden (den dras ut till fel bredd), men ser annars rätt mycket likadan ut, så den får duga...

Feuflux

omjonasson.se
Testa den här

Testa den här bilden:

Själv byter jag avatar relativt ofta. Tippar på att den nuvarande är yngre än en månad. Sen brukar jag snarare hoppa fram och tillbaka mellan ett gäng gamla avatarer än att jag byter till nya hela tiden.