Baldyr
Hero
Jag har glädjen att kunna berätta att vi på Legend Hobbyspel har fått in ett smärre lager begagnade produkter till både den äldre och den nya utgåvan av Western-rollspelet. (Vi har haft en inköpskampanj under november för att få in mer begagnade produkter till Legend Spelantikvariat.) Vi har tyvärr inte hunnit skriva in och prissätta de inkomna Western-produkterna ännu, men jag hade tänkt råda bot på detta ikväll. Tyvärr var jag tvungen att avbryta arbetet då det dök upp ett litet problem som gäller regelboxarna innehåll.
Därför undrar jag om någon (exempelvis Gillbringarna) kan ge definitivt besked angående de två olika spelledarskärmarna till den äldre versionen av spelet? Min gissning är att skärmen med (blå) omslagbild enbart såldes separat medan den andra (som saknar omslagsbild) ingick i en de två regelupplagorna. Har jag rätt och ingick skärmen i så fall i den första eller den andra upplagan?
Jag har inte hittat den information jag söker på Rollspelsmuséet, så jag frågar er här på forumet istället: är det någon som vet?
Tack på förhand!
/Pauli Paananen, Legend Hobbyspel
Därför undrar jag om någon (exempelvis Gillbringarna) kan ge definitivt besked angående de två olika spelledarskärmarna till den äldre versionen av spelet? Min gissning är att skärmen med (blå) omslagbild enbart såldes separat medan den andra (som saknar omslagsbild) ingick i en de två regelupplagorna. Har jag rätt och ingick skärmen i så fall i den första eller den andra upplagan?
Jag har inte hittat den information jag söker på Rollspelsmuséet, så jag frågar er här på forumet istället: är det någon som vet?
Tack på förhand!
/Pauli Paananen, Legend Hobbyspel