Nekromanti Ang frågor om ålder och liknande

Morgoth

Swashbuckler
Re: Du!

eftersom du uppenbarligen skrev något tyket till mig, som jag inte fick tillfälle allt läsa

Nej, nej, nej, du missförstår hela [color:\\"blue\\"]Skuggvars[/color] inlägg. Han riktade det mot sådana som skriver onödiga trådar om ålder och dylikt, och inte mot dig, vilket var lätt att förstå bara man läste själva inlägget, vilket jag tvivlar på att du gjort särskilt noga. Skuggvarg skriver bland annat

det verkar som om vissa användare är lite ovana vid hur ett forum fungerar och tror att det är ungefär som ett klotterplank på Lunarstorm, eller en halvt oseriös diskussionsgrupp på Skunk.

Tjaaaa... jag ser inget större påhopp mot dig. Skuggvarg skrev någonting styggt om intelligensbefriade användare, vilket tydligen censurerades innan jag fick chans att läsa det, till min stora bedrövelse eftersom jag gärna hade sett om Skuggvarg lade finess i sina förnedringar.

/Mogge, tackar för sig och gnager på kammen

Skuggvarg

Hero
Du själv då?!?

Jag tycker inte om ditt tonfall just nu, men jag kan påpeka att det olämpliga jag skrev inte på något vis var en förolämpning mot dig, utan snarare mot folk som skriver dumma frågor. Läste du överhuvudtaget vad jag skrev i mitt inlägg?
Jag tog hur som helst bort kommentaren eftersom folk började gnälla.

Angående "saker som inte alls har med rollspel att göra" så glider flera diskussioner ofta in på andra ämnen och blir OT, så där är jag knappast ensam syndare.

Jag tycker du ska ta å lugna ner dig lite. Det vore nog rätt bra för dig .
Just nu är det du som står för den mest otrevliga stämningen här, som jag uppfattar det.

/Skuggvarg - som tror att han just sett den tjurigaste administratören av dem alla på hela forumet

Skuggvarg

Hero
Tackar

Tack för försvaret. Maxwan verkade bli sur för att han trodde att jag skrev något elakt om just honom men det gjorde jag ju inte, vilket t.ex. gnällspiken (Yassilus) kan intyga.
(nä, jag menar inget illa, Yassi, jag bara skojar lite på dig)

/Skuggvarg

Maxwan

Swordsman
Re: Du själv då?!?

Okej, jag läste fel. Eftersom meddelandet inte var i sin fulla form så fattade jag fel. Hur som helst så vet jag inte vad jag skrev som var otrevligt, jag upplyste dig bara om var reglerna fanns. Sen att du inte skrev något tyket till mig spelar faktiskt ingen större roll. Du skrev något som var tyket, och det passar inte heller enligt reglerna. Sen om det var mot mig, eller mot "folket från lunarstorm" spelar verkligen ingen roll. Nåväl, jag är inte tjurig på något sätt, jag blev bara irreterad men det är över nu.

Angående "saker som inte alls har med rollspel att göra" så glider flera diskussioner ofta in på andra ämnen och blir OT, så där är jag knappast ensam syndare.
Ja det stämmer. Detta är väldigt OT bland annat. Det är dock lite svårare att förebygga. Men inlägg som från första början är OT kan man låsa. Ja, du fattar poängen.

Jag ser ingen anledning att bråka om detta. Det enda jag skulle göra var informera om vad vi, och då menar jag de andra administratörerna och jag, hade kommit fram till. Att inlägg om ålder inte passar, även om de är vanligt förekommande.

Mac - som inte är ett dugg tjurig.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Oh No!

Jo, för kommer mit rosa jag så är ni körda allihopa! :gremtongue:

Till Skuggvarg: Klart jag blir lite gnällig ibland, men jag kommer över det ganska snabbt de få gånger det händer så jag tar inte illa upp... idag... :gremsmile:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Mitt svar är som vanligt ett rungande...

"Vill du ha sex med mig?
Alltså, det var inget erbjudande, jag bara undrade. Nu har du i alla fall blivit frågad."

Och det är en fråga som du vågar ställa en hormonstinn 21-årig pojke? Undrens tid är inte förbi. Detta ska jag minnas när jag sitter och förtvinar på något ålderdomshem om 65 år. Det faktum att du hade den stora godheten att placera en igel på mitt öga när jag bad om det anser jag vara ett mycket trevligt drag.

Troberg

Sinister eater
Re: Mitt svar är som vanligt ett rungande...

Och det är en fråga som du vågar ställa en hormonstinn 21-årig pojke? Undrens tid är inte förbi. Detta ska jag minnas när jag sitter och förtvinar på något ålderdomshem om 65 år. Det faktum att du hade den stora godheten att placera en igel på mitt öga när jag bad om det anser jag vara ett mycket trevligt drag.
Så nu är vi alla jätteavundsjuka! Och jag som till och med drömde elaka saker om Ymir åt henne för att hon drömt att han utnämt henne till 'Formuets fiende'...

Ingen rättvisa alls... :gremtongue:

Insignia

Swashbuckler
>:D

Eek! Jag missade totalt att någon hade svarat på det här o_O Måste ha blivit drogad.

"jag som till och med drömde elaka saker om Ymir åt henne"

Hm... det är ju sant, förstås. Det var väldigt snällt av dig ^_^ Vill du drömma om att ha sex med mig? :gremgrin: *kramar Troberg*