Är inte det ganska ointressant med tanke på mängden vapen i grundboken ?
För min del så kommer jag INTE att köpa offensiv om det inte rör sig om mer än en lång vapenlista...
för mig är det mest krimskramset runtikring vapenlistorna jag är ute efter, bilder och beskrivningar, tillbehör, riktmedel, hölster..... stuff like that...
En granatpistol eller två hade vart bra också...
Lite "lull-lull" är alltid kul =)
men något som verkligen skulle vara intressant vore några sorts "snabbspelsregler"...N2 strids och skadesystem är äckligt detaljerat ( inte realistiskt men detaljerat...) men framför allt låååångsamt..
det finns nog inget stridssystem som är realistiskt egentligen, men N2's är nog ett av dem som kommer närmast... fast man tål fortfarande lite för mycket...
Annars tycker jag de har vägt upp detaljering och snabbhet rätt bra... det är fullt tillräckilgit med båda.
jepp det är det jag vill mena. Det går inte att göra ett stridssystem som är realistiskt. Spelar ingen roll hur duktiga de tror att de är på neogames =)
CORPS är nog det bästa systemet jag använt, snabbt, dödligt och helt..helt underbart =)
Försök att skaffa ett exemplar. Det är svårt att få tag i men helt klart värt pengarna.
Kult tycker jag är rätt bra på det stora hela när det gäller skador å så....även om det är lite lustigt att skjutvapen är så fånigt ofarliga...
Skråmor inte dödliga ? Många bäckar små du vet...=)
en sak är ganska ball i neotech. om du skjuter tio kulor med ett automatvapen från en meter så kan du missa alla (utom en automatisk träff).... /images/icons/smile.gif
Det är lite tufft faktiskt... jag har ändrat lite på reglerna för det.... så det funkar lite bättre...
Och så läser du herrtidningar för de intressanta artiklarna också... /images/icons/smile.gif Erkänn att du köper den för vapnen, din vapenfetischist! /images/icons/smile.gif
Tål mycket?
Jag känner mig taskig som SL när allas RP blir skjutna i lungor, hjärtan, ögon, inre organ osv och de dör i plågor...
EN träff brukar göra 'mina' spelare väldigt sura... =)
Well, on a scale of one to ten I'd say it's bicycle clip time.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.