kalcidis
Hero
Som vi alla vet så kommer det komma upp en sida om ankor till DoD6 ngn gång i framtiden. Jag tänkte att jag möjligtvis skulle kunna lindra väntandet lite hos alla våra fans som bombarderar oss med mails dagligen genom att lägga upp ett litet smakprov på en anka vid namn Gortfo (eller så blev det det efter att min 1-åriga kusin, Rebecka, pillrat på tangentbordet medans jag var i köket och drack vatten. Mysteriet är dock HUR hon lyckades pillra på tangent bordet).
Bilden ritades med blyerts och tog cirka 25 minuter att göra färdigt. Den färgades efter inscanningen med hjälp av photoshop.
Kommentera gärna! Ni får gärna också kommentera vad ni förväntar er från Anksidan. Även eventuella namnförslag uppskattas. Nuvarande namnet är Retorikum Anatinae. Alla förslag uppskattas
Frågor om sidan, ankbilden eller något annat kan skickas till kalcidis@hotmail.com
mvh
/joakim kalcidis
Bilden ritades med blyerts och tog cirka 25 minuter att göra färdigt. Den färgades efter inscanningen med hjälp av photoshop.
Kommentera gärna! Ni får gärna också kommentera vad ni förväntar er från Anksidan. Även eventuella namnförslag uppskattas. Nuvarande namnet är Retorikum Anatinae. Alla förslag uppskattas
Frågor om sidan, ankbilden eller något annat kan skickas till kalcidis@hotmail.com
mvh
/joakim kalcidis