Nekromanti Ankor åter igen...

Ofeig

Warrior
Nu får ni inte anklaga mig för tjatighet, men, detta inlägg kommer att handla om Anksidan som jag och Fylbard håller på med...
Vi behöver fortfarande lite frilansare för att fylla ut de 50mb som vi har att fylla ut och detta kanske inte kom ut vid det förra uttalandet :). Maila mig på <a href=mailto:ofeig@hotmail.com>ofeig@hotmail.com</a> om just du vill vara med och hjälpa till (ni som har anmält er förut kan väl också anmäla er igen, det blir enklare så...)

Mvh

Robin "Ankan" Rönnlund

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Varför denna uppståndelse om Ankor? Vad är det som är så fruktansvärt intressant med Ankor mer än att man kan spela som en? Skulle marsvin vara coola om man kunde spela dem i Mutant, NeoTech eller Eon? I så fall ska jag göra en sån ras till Eon...

Yassilus
--
Ei Saa Peittää

Fyaniz

Veteran
"Varför denna upptsåndelse om Ankor?" frågar du, och jag tror att jag har ett bra svar: Ankor är så intressanta för att de är unika. Jag har åtminstone inte hört talas om dem i någon annan värld. De flesta andra DoD-raser återfinns ju i någon form i Sagan om Ringen (Härskarringtrilogin kallas den va?), D&D eller WHFRP t.ex.

"There's nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."

Douggie

Warrior
Svaret på din fråga kan sammanfattas i följande: Kalle Anka med ett tvåhandsvärd. Bärsärk är han ju redan.

Douggie
--
Vem dör först?

Rickard

Urverk speldesign
"<EM>Ankor är så intressanta för att de är unika. Jag har åtminstone inte hört talas om dem i någon annan värld</EM>
Ankor finns i RuneQuest som första DoD var en ren översättning utav. *osäker om det med översättningen*

"<EM>Skulle marsvin vara coola om man kunde spela dem i...</EM>
Kul att du nämnde det. Fick tag på den här bilden för ett tag sedan (kolla bifogade filen).

/[color:green]Han</font color=green> som chansar på att man skriver RuneQuest sådär

Fylbard

Veteran
Jo..

Ja, vi behöver hjälp till allt utom layouten, vilken jag har hand om (än så länge, iaf) dock skulle vi behöva en snygg logga... Men iaf, vi behöver texter om allt man kan tänkas skriva om Ankor, yrken, äventyr osv, osv, osv... OBS! En sak som är nästan det viktigaste av allt, det ska var bra skrivet! Och så få felstavningar som möjligt (fast det kan man iofs fixa innan man lägger upp det)... Ja, det var allt...

P.S. Alla idioter som har kritiserat ankor nu igen, det var inte det Ofeig frågade efter, han frågade efter hjälp till hemsidan... D.S.

P.S. 2 Bra Han! Får berömma dej för din fantasifulla inlägg och den där bilden var jävla fräsig! D.S.

Som Ceasar skulle ha sagt; "Jag kom, jag såg, jag segrade".

neuter

Swordsman
Re: Sidan är inte upplagd än N/T

Om ni behöver en Illustratör kan jag ställa upp.

"Soylent Green is people!"

Fylbard

Veteran
Moahahaha....

SJälv är jag oxå bra på att rita /images/icons/cool.gif så jag kommer nog göra en hel del, men jag diggar din stil (syftar på dina skogstroll) så det vore kul om du ville hjälpa till!

Fylbard

Veteran
Varför det? N/T

Ja, just det, varför skulle jag ta bort det?

Ofeig

Warrior
Ja, håller med :) NT

Ja, håller med :)

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!