Måns! Jag visste att du förr eller senare skulle visa ditt fyla tryne i min värld igen. Men berätta nu för alla varför du gått under jorden så många år. Eller ännu bättre, berätta om hur dina rika föräldrar köpte dig en plats på akademien när ditt intellekt inte räckte till. Eller hur du övade utpressning på stackars Oluv Snortunga för att han skulle hänga upp din pamplett om Ankorna på stadens gator och torg eftersom du inte lyckades få Ovus att godkänna den som ett Nidendomsverk.
Du bökande svin som inte har annat än lort under dina fingrar skulle kanske gjort en avhandling om Snösvinen (som för övrigt är rikligt illustrerade av mig själv i mitt kommande verk) eftersom de tycks likna dig i både utseende och lortighet.
Måns, du Nidendomska skamfläck må gudarna straffa dig och bespara oss dina lögner om ankorna på detta OFFICIELLA forum.
Jorges
Du bökande svin som inte har annat än lort under dina fingrar skulle kanske gjort en avhandling om Snösvinen (som för övrigt är rikligt illustrerade av mig själv i mitt kommande verk) eftersom de tycks likna dig i både utseende och lortighet.
Måns, du Nidendomska skamfläck må gudarna straffa dig och bespara oss dina lögner om ankorna på detta OFFICIELLA forum.
Jorges