Nekromanti Ankor..jasså det är här du gömmer dig

jorges

Veteran
Måns! Jag visste att du förr eller senare skulle visa ditt fyla tryne i min värld igen. Men berätta nu för alla varför du gått under jorden så många år. Eller ännu bättre, berätta om hur dina rika föräldrar köpte dig en plats på akademien när ditt intellekt inte räckte till. Eller hur du övade utpressning på stackars Oluv Snortunga för att han skulle hänga upp din pamplett om Ankorna på stadens gator och torg eftersom du inte lyckades få Ovus att godkänna den som ett Nidendomsverk.
Du bökande svin som inte har annat än lort under dina fingrar skulle kanske gjort en avhandling om Snösvinen (som för övrigt är rikligt illustrerade av mig själv i mitt kommande verk) eftersom de tycks likna dig i både utseende och lortighet.

Måns, du Nidendomska skamfläck må gudarna straffa dig och bespara oss dina lögner om ankorna på detta OFFICIELLA forum.

Jorges

neuter

Swordsman
Re: Öhh...

Det är celebert(? stavning) besök här på forumet. Jorges himself talar med oss :gremsmile:

"Soylent Green is people!"

Kameli

Warrior
Höddududu Jorre!

Ankor hit ankor dit... Jag säger då det.
Detta var precis vad jag letat efter! Jag fullkomligt älskar de vandrande kuddsoppningarna, de flesta av mina rollpersoner ha varit ankor i DD. Faktum att det enda problemet med D&D 3ed är att det just INTE finns ankor!

David -Är det ankorna eller spelarna som försöker göra apelsinsallad av dem som är oseriösa?

Varför vara vacker när man kan vara ful?

Dart

Warrior
Re: Jasså...

Ankor skjuter man och äter. Ankor är sedan länge döda och utrotade ur mitt Ereb och aldrig låter jag dom sätta sin fot i Trudvang heller.

"Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once."

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hmmm...

Faktum att det enda problemet med D&D 3ed är att det just INTE finns ankor!

Det kanske inte blir ett så stort problem inom kort.

;-)

MVH

Magnus

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se

Feuflux

omjonasson.se
vettig diskussion

Ville bara tacka för de här trevliga inläggen med massor av informativt innehåll... :)
/images/icons/laugh.gif/images/icons/laugh.gif/images/icons/laugh.gif

Hasse

Hero
Re: Japp!

Och bra på dimensionsvandring är han oxå efter som han hittat hit. ;-)

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Kameli

Warrior
Detta låter synnerligenintressant [NT]

Ankor....

David

Varför vara vacker när man kan vara ful?