Var är den från?
Var är den från?
Postat av Midjourney på FB.Var är den från?
Kan du länka, jag kan inte hitta den.Postat av Midjourney på FB.
Jag hade tydligen hjärnsläpp, det är Stable Diffusion.Kan du länka, jag kan inte hitta den.
"Look closely and you will recoil in surpriseJag gillar ögonen. Jag gillar inte kalle anka ögon
Just den här ankan råkar faktiskt ha örnögon. (Varför? Läs i Sirenens klagan … )Jag gillar ögonen. Jag gillar inte kalle anka ögon
Någon behöver måla upp dem som Joakim von Anka, Darkwing Duck, och Kogerflickan respektive.
Exemplarisk botgöring!Vi tar en till. Botgöring för att i ett ögonblick av svaghet ha ifrågasatt ankors anlag för att vara ädla, @Måns.
Här en anka på jakt efter en avgörande besvärjelse, i en hög med böcker ifrån den sendynastiska perioden i resarnas eller minotaurernas eller något annat jättefolks gamla civilisation.
Om någon e intresserad så erbjuder Egerkrans lönnmördar ankan som mobilfodral DUCK ASSASSIN - IPHONE & SAMSUNG CASE – Johan Egerkrans ShopNi har ju redan sett den, men ändå...
View attachment 9368
Fan, måste köpa en ny telefon.http://instagr.am/p/CisYY1uqg6a/
Om någon e intresserad så erbjuder Egerkrans lönnmördar ankan som mobilfodral DUCK ASSASSIN - IPHONE & SAMSUNG CASE – Johan Egerkrans Shop
View attachment 9948