Tror de har att han är blekt-gulfjädrad. Vi har sett Disney ankor med annan fjäderskrud än vit tidigare, även om de är ovanliga.(Men hudfärgad anka? Hur har de tänkt där?)
Tror de har att han är blekt-gulfjädrad. Vi har sett Disney ankor med annan fjäderskrud än vit tidigare, även om de är ovanliga.(Men hudfärgad anka? Hur har de tänkt där?)
Det är märkligt vilka namn man tycker passar till ankor De senaste tre ankorna jag skapat har hetat Slatten (smeknamn), Theobald och Roth.Jag har fått dille på att namnge alla ankor i Drakar och Demoner med tyskklingande namn. Varför vet jag inte, kanske för att det låter kul! Hittills har jag: hertiginnan Quäka von Golteenschnabel samt graf Aythyon von Entengruber och hans väpnare Eiermann.
Just ja, i min solokampanj till DoD heter en ankbard Vienna Sängerschnabel, ett namn jag är mycket nöjd med!Jag har fått dille på att namnge alla ankor i Drakar och Demoner med tyskklingande namn. Varför vet jag inte, kanske för att det låter kul! Hittills har jag: hertiginnan Quäka von Golteenschnabel samt graf Aythyon von Entengruber och hans väpnare Eiermann.
Dessa är ju typiska vargman namn i min kampanjNågra anknamn från Kalle Anka Pocket :
Gyllennäbb
Von Gååhs
Ankhjärta
D'Ancque
Af Kvacque
Näbbretko
Näbbersville
Anquirre
Näbblund
Andrik
Von Kvackenfeldt
Hoppas att någon av dem heter Zeke eller Hezekiel i förnamnDessa är ju typiska vargman namn i min kampanj
Det är etablerat. Ankor gillar v[ä/e]ttar