StradhLestat
Hero
Borde kanske byta namn till "Ärenden - a werewolf game" eller ngt 
OminousOM det går
Den som spelar får se![]()
Helt OK för mig.Vad säger ni redan anmälda? Alla på att starta 22a?
Kul att du vill testa på nåt nytt! Men varulvsspel kan vara svårt, kanske kan den här guiden vara nåt att stödja sig emot (även om författaren påstår sig vara idiot) ((vilket jag inte håller med om))…Jag tänkte kanske testa att var med den här gången. Verkar kul!
Då räknar jag med @Brynolf om det inte klagas@StradhLestat jag gissar att @Brynolf med sin kommentar om trettio partier blixtulv anser sig vara anmäld!
Vilket inte ska tolkas som att vi kommer låta bli att gnälla på @BiobunkerVII även om han inte är med i spel. Liksom, snacka om att lågflyga: att inte ens vara med!Standard är väl också att lägga till @BiobunkerVII i listan av anmälda redan från start. Han behöver avanmäla sig om han inte ska vara med, det är sen gammalt.
Absolut. Om han inte är anmäld röstar vi ut honom för lågflygeri direkt i första rundan.Vilket inte ska tolkas som att vi kommer låta bli att gnälla på @BiobunkerVII även om han inte är med i spel. Liksom, snacka om att lågflyga: att inte ens vara med!
Röst: @BiobunkerVII
(Det enda som får mig att flytta min röst är din närvaro Bio!)
Vem har sagt att väktaren vaktar en viss spelare? Eller att det ens finns en väktare? Eller det kanske finns flera