HerrK
Veteran
Bybor har inga svansar ...
Ajaj. Det här kanske blir den mest kortlivade debuten i byns historiaRöst: @HerrK
Bybor har inga svansar ...
Ajaj. Det här kanske blir den mest kortlivade debuten i byns historiaRöst: @HerrK
Superkul! Textbaserat så ditt episkt dåliga pokerface kommer inte ligga dig i fatet!Så typiskt, här velar jag fram och tillbaka om jag - som helt oinitierad i varulvsspel - ska våga ta steget och anmäla mig.. så missar jag deadline!
Om det är möjligt att komma in med en sen anmälan (något slokörad och med svansen mellan benen) så är jag gärna med @Vimes, annars ser jag fram mot att följa från läktarplats.
Är som ni ser helt ny på forumet, men har brädspelat en hel del med @Waterhouse och @Vimes under åren.
Väl mött!
Haha, så pass beryktat obefintligt att jag faktiskt använt det för att lura dig ett par gånger iafSuperkul! Textbaserat så ditt episkt dåliga pokerface kommer inte ligga dig i fatet!
rimligt inlägg - FRÅN DEN SOM SITTER OCH LÄSER PM MED MULV-MENYN!!!Stäng av er onlinestatus redan nu btw, så inte alla sitter och gluttar om vem som sitter hela helgen och kollar pm.
Jag har ju inte ens fått mailet än!rimligt inlägg - FRÅN DEN SOM SITTER OCH LÄSER PM MED MULV-MENYN!!!
HA!! Du erkänner alltså att du fått PM men inte ett mail!Jag har ju inte ens fått mailet än!
Anthrox har tyvärr avböjt från att kommentera händelsen.HA!! Du erkänner alltså att du fått PM men inte ett mail!
Jag tänker ha onlinestatus på forever å vägra läsa PM!Stäng av er onlinestatus redan nu btw, så inte alla sitter och gluttar om vem som sitter hela helgen och kollar pm.
Hur kan man inte se skillnad på BB7s monster och 1800talets störste franske statsman?Jag tycker det är ulvigt att @BiobunkerVII har valt en avatar som gör att jag blandar ihop honom och @Vimes
Jag tycker det är jävligt ulvigt att @Hägerstrand och @Waterhouse har hatt båda två och visst är det en ulv i solbrillor det där!Hur kan man inte se skillnad på BB7s monster och 1800talets störste franske statsman?
På tal om det, är det inte en ulvanos som sticker ut genom visiret @Sidd ?Jag tycker det är jävligt ulvigt att @Hägerstrand och @Waterhouse har hatt båda två och visst är det en ulv solbrillor i det där!
Apropå det tycker du borde byta status till Korpral "Bybo" numer...Jag tänker ha onlinestatus på forever å vägra läsa PM!
Det brukar alltid bli så bra…
By the way: Helt övertygad om att Vimsan ”lottar” nån annan MU än mig då denne inte (med rätta) kan ge en sån som mig förtroendet.
Pax inte jagImorgon smäller det! Vem blir den (o)ycklige som får PM från Vimes med en ulvmeny?