Man borde kunna fixa ihop vår prins med andra gruppens prins!Ni kommer inte ens märka att jag fixat prinsen en perfekt fästmö!
Sant, damnit! Varför tänkte inte jag oå det...Man borde kunna fixa ihop vår prins med andra gruppens prins!
Tror nog att vår smed kan flexa lite med mucklerna så er härold smälteri alla fallMan borde kunna fixa ihop vår prins med andra gruppens prins!
Försiktig i porslinsfabriken nu!Ja, jag vill redan nu i pränta i er okunniga att vi förlorar hela spelet om ni fokuserat för hårt på ev. småuppdrag till höger och vänster.
Laget före Jaget!
Jag är för det lag som är mest före jaget!Försiktig i porslinsfabriken nu!
Undrar lite om vilket lag tänker herr tjackpundarelefanten på?
Jag är för båda lagen
Misstänker att munken i ert gäng kommer att mest sitta och pimpla på sin brygd medans ni andra förvirrat försöker hitta nåt ragg.Men vi måste ju fråga oss om vi egnkligen gör prinsen en tjänst när vi ständigt hjälper honom.
Hur ska han någonsin lära sig stå på egna ben när vi ständigt håller upp honom?
Precis!Men vi måste ju fråga oss om vi egnkligen gör prinsen en tjänst när vi ständigt hjälper honom.
Hur ska han någonsin lära sig stå på egna ben när vi ständigt håller upp honom?
RÖST: PrinsenJag är med om jag får spela prinsen
(utgår från att prinsen har förmågan till nattmord)
Jag kan väl vara med då, och baserat på egen for real lifez experience bör jag väl köra Fältskär med Brygd dåRÖST: Prinsen
Behövs nog ingen motivering.
För övrigt: jag vill se @Empiricus visa hur man vinner ett sånt härna spel! Hoppa på!
Namn | Yrke | Färdighet |
Xyas | Fältskär | Kroppskontroll |
Martin3 | Väpnare | Obemärkt |
Basenanji | Gycklare | Inspirera |
Lukas | Munk | Brygd |
Vimes | Härold | Diplomati |
Namn | Yrke | Färdighet |
Korpa | Väpnare | Strid |
fjodorsenuba | Munk | Diplomati |
Sidd | Smed | Kroppskontroll |
Impetigo | Kock | Inspirera |
Empericus | Fältskär | Brygd |
Väldigt gulligt att den absolut viktigaste medlemmen i följet (dvs gycklare) med den viktigaste färdigheten (inspirera) syns så tydligt mitt i bilden!Stämningsbild:
View attachment 8360
Basse det är väl du som hänger på väggen i borgens närmsta första rum.Väldigt gulligt att den absolut viktigaste medlemmen i följet (dvs gycklare) med den viktigaste färdigheten (inspirera) syns så tydligt mitt i bilden!
Tack Feuflux för detta erkännande vi i den viktiga underhållningsbranschen annars så sällan får!