fjodorsenuba
Krigarpoet
Bara fyra dagar kvar nu att anmäla sig och se till att man får in lite metaspelande innan det drar igång.
Jag är helt övertygad om att Fjoodes ide är att kolla hur vi beter oss i en anmälningstråd.Alltså, allvarligt rösterna är löjligt utspridda, perfekt för en ulv att gå in och avgöra!! Vi måste samla oss!
Sedan är det under all jävla kritik att ni vill rösta ut gamle goe kära Basse!!!11!!
Jag är ju som en kär arvegodsmöbel! Jag är lika gammal i gården som…som…gården själv! Jag är som ormen i paradiset som ger ett äpple till…äh, fan dålig jämförelse. Jag har hållit på med det här länge. Jag är varulvsspelens ”urfolk”: mina uråldriga och obegripliga logiker för hur man ska spela är som samernas jojk och schamantrummor!
RÄDDA BASSE NU!
Fast vi vet ju att Häger bara kommer gå in med en snajpröst i slutet ändå, så röstningen är nog rätt safe mot ulvarna hursom.Alltså, allvarligt rösterna är löjligt utspridda, perfekt för en ulv att gå in och avgöra!! Vi måste samla oss!
Sedan är det under all jävla kritik att ni vill rösta ut gamle goe kära Basse!!!11!!
Jag är ju som en kär arvegodsmöbel! Jag är lika gammal i gården som…som…gården själv! Jag är som ormen i paradiset som ger ett äpple till…äh, fan dålig jämförelse. Jag har hållit på med det här länge. Jag är varulvsspelens ”urfolk”: mina uråldriga och obegripliga logiker för hur man ska spela är som samernas jojk och schamantrummor!
RÄDDA BASSE NU!
Försök inte brusa här nu Anthrox å sprida osäkerhet.Fast vi vet ju att Häger bara kommer gå in med en snajpröst i slutet ändå, så röstningen är nog rätt safe mot ulvarna hursom.
Jaha? Man får önska alltså? Jag är nog helst vaniljig bybo, kan vara siare om jag måste och vill verkligen inte vara väktare. Bläergh!Jag vill gärna ha en powerroll @fjodorsenuba Jag har aldrig haft det! Hellre siare än väktare men du bestämmer såklart.
Det verkar väl dumt att ge dig en powerroll, du överlever aldrig till R3 så bortkastat på dig.Om jag blir ulv vill jag också ha siarrollen.
Ska du sia dig själv då?!Om jag blir ulv vill jag också ha siarrollen.