Sömniga Isaac
Rollspelsinkvisitor
Vilket är helt rätt val och helt rätt inställning.Jag har över huvud taget inte samlat in den informationen. Även om jag kan göra gissningar baserat på namn. Men jag låter bli.
Vilket är helt rätt val och helt rätt inställning.Jag har över huvud taget inte samlat in den informationen. Även om jag kan göra gissningar baserat på namn. Men jag låter bli.
Den insamlade informationen är ”ålder”.Aha! Hela MunkCon var alltså egentligen bara en slug plan för att samla in statistik om Sveriges rollspelare och sälja denna vidare!
Jag tänkte att det var orsaken Det var menat som ett skämt att det vore så komiskt knäppt att göra sig mödan att anordna ett konvent bara för att få reda på åldern på ett tiotal nördar och sen försöka sälja det som ”statistik”Den insamlade informationen är ”ålder”.
Och det är enkom för att konventet har utskänkningstillstånd.
(Så att jag kan rita ett stort fett kryss på ”värdebevisen” för de som inte har åldern inne.)
If something is free you are the product.Jag tänkte att det var orsaken Det var menat som ett skämt att det vore så komiskt knäppt att göra sig mödan att anordna ett konvent bara för att få reda på åldern på ett tiotal nördar och sen försöka sälja det som ”statistik”
Fast jag dubblade nog antalet både kaffe och cola mot antalet öl förra konventetIf something is free you are the product.
Så gick det till när rollspelarna blev ölkonsumenter utan egen vilja. Didi & Björn kan väl skriva en bok om "De Ölsugnas Armé".
…var ändrar jag mitt svar 12 år…?Den insamlade informationen är ”ålder”.
Och det är enkom för att konventet har utskänkningstillstånd.
(Så att jag kan rita ett stort fett kryss på ”värdebevisen” för de som inte har åldern inne.)
and what is this?12 år
Är envis vägrare av Facebook.Nu har jag startat en samlingstråd borta på Facebook där de som tänkt spelleda något kan anslå vad.
Den som avstår Facebook kan anslå det här istället så lägger jag upp det.
Det är fortfarande så att vi inte vill ha föranmälningar till spelpassen, utan detta är bara för att bygga hype.
Ja, vi anmälde oss för att gå tillsammans. Hetsar på honom att betala asap!Det är fortfarande en person som inte reagerat på något av mina tre e-postutskick.
Är det någon som känner en Erik Helldén och kan peta på honom? Annars måste jag tyvärr överlåta hans plats åt nästa person på väntelistan.
Tyvärr har jag redan hunnit överlåta hans plats till någon på väntelistan. Jag hade satt deadline till i fredags.Ja, vi anmälde oss för att gå tillsammans. Hetsar på honom att betala asap!
Jag tänker att det kan vara en bra princip att sätta deadlines i alla såna här kungörelser. Det blir tydligare för deltagare och enklare för er.Vi behöver svar så snabbt som möjligt så vi vet om vi ska gå vidare med nästa person på listan.
Låter mycket intressant! Kommer definitivt vara intresserad om det går ihop tidsmässigtÄr envis vägrare av Facebook.
Tänker köra ett nykomponerat scenario för Kutulu i nutid (utspelar sig 10 mars 2024) med upp till sex spelare och skräddarsydda karaktärer. Observera alltså: mycket fokus på rollspel och väldigt lite tärningsslag.