unfair said:Jag kan inte personligen vara med *gråter floder* men jag kan nog prata in 1-2 vänner till det åt er.
Det är synd. Men om dina vänner är intresserade så får man väl ta det positivt

unfair said:Jag kan inte personligen vara med *gråter floder* men jag kan nog prata in 1-2 vänner till det åt er.
Maniac said:unfair said:Jag kan inte personligen vara med *gråter floder* men jag kan nog prata in 1-2 vänner till det åt er.
Unfair skickade ett sms som påminnelse, jag är gärna med om det går, första gången jag spelar forum-rollspel isånafall med detta tema.![]()
Barcaii said:Kommer du ha lika många special egenskaper som förra spelet?![]()
Barcaii said:Kommer du ha lika många special egenskaper som förra spelet?![]()
Barcaii said:Nu när ni säger det så känns det ju helt logiskt och min fråga lite onödig. Detta visar bara vilken nybörjare jag är till dessa spel.![]()
Maniac said:Tänkte bara nämna att jag anmälde mig till sommarskola den 27/7 - 9/8, dock håller den (bara) 3 timmar per dag (9-12).
Vet ej om detta kommer i vägen för spelet, men jag kommer nog kunna spela rätt så mycket![]()
Paxen said:Så länge du känner att du har tid för det så innebär det ju inte något problem. Men du kanske borde ändra din visningsbild?![]()
Jag insåg precis att jag är bortrest då och cirka en vecka framåt. Jag kommer vara med att spela ändå, men min internet-tid kommer vara högst sporadisk och möjligtvis inte ens daglig. Bara så att ni vet.Paxen said:Spelstart 25 juli kl 21:00.