Det är synd. Men om dina vänner är intresserade så får man väl ta det positivtunfair said:Jag kan inte personligen vara med *gråter floder* men jag kan nog prata in 1-2 vänner till det åt er.
Det är synd. Men om dina vänner är intresserade så får man väl ta det positivtunfair said:Jag kan inte personligen vara med *gråter floder* men jag kan nog prata in 1-2 vänner till det åt er.
Unfair skickade ett sms som påminnelse, jag är gärna med om det går, första gången jag spelar forum-rollspel isånafall med detta tema.unfair said:Jag kan inte personligen vara med *gråter floder* men jag kan nog prata in 1-2 vänner till det åt er.
Du är välkommen! Ska försöka se till att det blir ett riktigt bra spel då det är så många nya spelare!Maniac said:Unfair skickade ett sms som påminnelse, jag är gärna med om det går, första gången jag spelar forum-rollspel isånafall med detta tema.unfair said:Jag kan inte personligen vara med *gråter floder* men jag kan nog prata in 1-2 vänner till det åt er.
Ta inte illa upp, men jag tänker inte ge ett ja eller nej svar på den frågan. Dock kan jag säga att eventuellt så kan det finnas lika många speciella egenskaper, men det kan dessutom finnas fler, eventuellt så kan det finnas färre.Barcaii said:Kommer du ha lika många special egenskaper som förra spelet?
En viktig del av spelet är att lista ut vilka förmågor och hur många som finns.Barcaii said:Kommer du ha lika många special egenskaper som förra spelet?
Ingen fara. Efter att du har kört en gång så kommer du att förstå bättreBarcaii said:Nu när ni säger det så känns det ju helt logiskt och min fråga lite onödig. Detta visar bara vilken nybörjare jag är till dessa spel.
Bara 3 timmar är ju ingen fara! Vissa har ju jobbat dagar då man hhar spelat varulvsspel, och dessutom haft övertid.Maniac said:Tänkte bara nämna att jag anmälde mig till sommarskola den 27/7 - 9/8, dock håller den (bara) 3 timmar per dag (9-12).
Vet ej om detta kommer i vägen för spelet, men jag kommer nog kunna spela rätt så mycket
Jag ser inga problem med den, kommer dock att överväga att ändra den en tid innan vi börjar spelaPaxen said:Så länge du känner att du har tid för det så innebär det ju inte något problem. Men du kanske borde ändra din visningsbild?
Jag insåg precis att jag är bortrest då och cirka en vecka framåt. Jag kommer vara med att spela ändå, men min internet-tid kommer vara högst sporadisk och möjligtvis inte ens daglig. Bara så att ni vet.Paxen said:Spelstart 25 juli kl 21:00.