Hastfer
Warrior
Jag är på men kommer isåfall ha minimal närvaro 27-30/11
Vimes;n51965 said:SPELSTART PÅ FREDAG, DEN 28:E!
FÖRSTA DEADLINE PÅ MÅNDAG 1:A DECEMBER.
VI SPELAR PÅ PUNKFORUMET!
SISTA ANMÄLNINGSDAG TORSDAG 27:E!
Jag hittade ingen anmälningstråd på punkforumet? Jag behöver nog veta lite hur konstigt spelet är innan jag bestämmer mig nämligen.Vimes;n52437 said:Anmälda:
(Björn den Gode?
Björn den gode;n52461 said:Jag hittade ingen anmälningstråd på punkforumet? Jag behöver nog veta lite hur konstigt spelet är innan jag bestämmer mig nämligen.
Jag far visst ordna ett eget wacko-spel.Vimes;n52464 said:Spelet kommer inte vara konstigt. Inget fluff eller en massa knasiga förmågor.
Nu är jag ju taggad som fan att hoppa på det här liret i tid och inte falla in i sumprunkensskap och missa spelstarten.Vimes;n52484 said:Jag ville inte dra igång ett wacko-jacko-spel utan en ordentlig idé och flera rundors funderande. Dessutom är det mer jobb att arra ett fluffspel än en klassiker(-ish, beroende på hur många vi blir behöver det kanske tweakas för balansens skull), och det blev lite hipp som happ det här. Men kom ihåg, det är spelet som är spelet, inte vad SL har förberett.
Vi spelar alltså på Punkforumet: http://rollspel.createaforum.com/
Regga dig där om du inte redan gjort det! (Ja, punkforumet ahr börjat censurera "slut", men det får vi leva med)
ÄNTLIGEN. Hittade igen Brynte i en uff container men som alla märker så var han snabbare att anmäla sig än jag var att berätta om det härliga fyndet av något saknat som återfunnits.Brynolf;n52600 said:Tjofräs!
Kul! Jag tänkte på dig idag.Brynolf;n52600 said:Tjofräs!
Sicket sammanträffande, det gjorde jag också. Mest undrade jag vad en sån som jag gjorde i en UFF-container.Vimes;n52619 said:Kul! Jag tänkte på dig idag.
Brynolf;n52625 said:Sicket sammanträffande, det gjorde jag också. Mest undrade jag vad en sån som jag gjorde i en UFF-container.
Har ju varit borta ett tag. Kör vi alltså på ett annat forum numera?