Basenanji
Postd20modernist
Fan, vi bokar nån jäkla Viking Line-resa och har egen konferens i deras konferenslokaler med efterföljande middag!Mäh. Jag vill också konferens
#Framgångsbåten
Fan, vi bokar nån jäkla Viking Line-resa och har egen konferens i deras konferenslokaler med efterföljande middag!Mäh. Jag vill också konferens
Det här är på riktigt ingen helt tokig idé.Fan, vi bokar nån jäkla Viking Line-resa och har egen konferens i deras konferenslokaler med efterföljande middag!
#Framgångsbåten
Jag är på! Så kan vi ha seminarier och paneldiskussioner med teman som "Hur man identifierar scum tells", "Är varulvsspel bara slump?" och "Hur viktiga är egentligen flufftexterna för spelupplevelsen?"Det här är på riktigt ingen helt tokig idé.
"Lågflygningen som essentiell varulvsstrategi - idag, igår och i framtiden" - ett panelsamtal mellan Andersson och @fjodorsenuba med @BiobunkerVII som moderator.Jag är på! Så kan vi ha seminarier och paneldiskussioner med teman som "Hur man identifierar scum tells", "Är varulvsspel bara slump?" och "Hur viktiga är egentligen flufftexterna för spelupplevelsen?"
Blir toppen!
Hemlig gäst :"Lågflygningen som essentiell varulvsstrategi - idag, igår och i framtiden" - ett panelsamtal mellan Andersson och @fjodorsenuba med @BiobunkerVII som moderator.
Ett panelsamtal där de sitter tysta och hoppas att någon annan tar frågorna alltså?"Lågflygningen som essentiell varulvsstrategi - idag, igår och i framtiden" - ett panelsamtal mellan Andersson och @fjodorsenuba med @BiobunkerVII som moderator.
Då blir dom utröstade och slängda över bord!Ett panelsamtal där de sitter tysta och hoppas att någon annan tar frågorna alltså?
Jag kommer som vanligt argumentera för att det är tråkigt att slänga lågflygare överbord. Slänger antagligen @Basenanji överbord av misstag istället.Då blir dom utröstade och slängda över bord!
Anmälan är öppen till klockan ~20. Då skriver jag stopp och skickar ut PM.Är anmälan stängd, eller är den öppen till dagen är slut?
Då skriver jag 20.01 och undrar vart mitt PM är.Anmälan är öppen till klockan ~20. Då skriver jag stopp och skickar ut PM.
Tolkade jag dig rätt som "jag kan inte vara med" och inte "jag är med men lågflyger R1" här?Jag är på konferens den 16-18 så jag är tvungen att rösta ut mig själv för lågflygeri i förväg.
Röst: @Andersson
Shhh, jag lågflyger.