Detta ska jag nog kunna finna tid till. Jag anmäler mig! Go space team!fegisen Impetigo stack till räddningspoddarna direkt
Jag måste fundera, jag kan ju kanske tänka mig att vara med igen om jag får vara monster på nytt och käka upp folk, det är ju najsÅ Empi är ju det där jäkla monstret som typ hjälte- @Hellzon episkt sänkte med eldkastaren!
Röst: @Empiricus
OHSHT som i OH SHIT!?Glada nyheter. Har under feberyran lyckats klämma ur mig ett nytt scenario som bygger på liknande regler men med lite mer twists.
Denna gång kommer ni åka på skeppet USCSS OHSHT och vara forskare för Weyland-Yutani.
Den var för lätt alltså...OHSHT som i OH SHIT!?
Vi kommer förstås hålla ett öga på dig Basse din lilla Weyland-Yutani agent så du inte fortsätter att försätta oss alla i samma livsfara som senast.Vill du säga något om kommande spel som kan hjälpa oss (ok, mig) att fatta hur man ska tänka? Några tips?
Basse alltså det är ju förstås ingen fara det här med Weyland-Yutani agent osv förstår du väl kompis.Grundmekaniken är den samma. Ni kommer rösta på att sätta någon i kryostas, scannas och att hålla i eldkastaren.
Däremot så är ju alla byborna Weyland-Yutani nu så... lite skillnad är det
Mer avslöjas i flufftexten i R0!
Röst: @MånstrålaÅh nej, det här är ett mönster! Patterns patterns patterns!
Det är uppenbarligen Bassesom är spionen!
Röst: @Basenanji
Om jag får välja på de alternativen så skulle jag säga B, tanken är att det är rätt lika som förra gången.Sickna lustigkurrar ni är alltså!
Lite mer allvarligt: @fjodorsenuba skulle du säga att det här spelet är:
a) Ett traditionellt spel där bybor vinner om de identifierar ulvarna, ulvarna vinner om de lyckas hålla sig gömda. Specialroller etc är mest göttig krydda.
b) Ett mer experimentellt spel som kan innebära skilda vinstvillkor. Du kanske vinner om du uppnår ett eget mål, även om ditt lag förlorar. Eller något annat.
c) Dummer! Inte tänker jag avslöja sånt här före spelstart! Det är ju det som är det roliga med spelet: att lista ut hur mekaniken fungerar!
d) Något annat.
/B
Gå inte på Basses uppenbara fiskande Fjodde. Sånt brusande skulle jag aldrig nedlåta mig tillOm jag får välja på de alternativen så skulle jag säga B, tanken är att det är rätt lika som förra gången.