Kul! Jag tror jag spelar med dig någon gång i den riktigt grå forntiden.Det är väl typ 15 år sedan jag spelade varulvsspel på forum sist, men temat verkar så coolt att det är värt att gå ur pensioneringen och anmäla sig. (Med reservation för att jag efter en förmiddag kommer vara hopplöst efter i poststormen och bittert klaga på att jag är too old for this shit).
Viljan finns, men inte orken, så jag lämnar åt någon annan att ta hand om eldkastaren.@Hellzon! Likt en stolt kapten på ett sjunkande skepp följde du heroiskt den förra resan till en kall rymdgrav. Du är inte glömd! Men varför är du inte anmäld till denna tripp?
Senaste spelet du var med i var Ankeborgsspelet (där jag var Alexander Lukas!). Men det gick av stapeln 2011. D.v.s. 11 år sedan. Så...15 år sedan
Self-own innan vi ens startat. Kommer gå bra det här....Senaste spelet du var med i var Ankeborgsspelet (där jag var Alexander Lukas!). Men det gick av stapeln 2011. D.v.s. 11 år sedan. Så...
Röst: Andersson
Alltså, det här eviga attackerandet av lågflygeri är så systematiskt att det blir ulvigt (även om det är extremt i det här fallet)Senaste spelet du var med i var Ankeborgsspelet (där jag var Alexander Lukas!). Men det gick av stapeln 2011. D.v.s. 11 år sedan. Så...
Röst: Andersson
Trist men bra att du säger till!Jag sitter i skiten kommande vecka och måste kasta in handduken innan spelstart.
Ska höra med Biobonker om hen är på
Båda kan vara med bara ni inte teamar ihop er nuJag sitter i skiten kommande vecka och måste kasta in handduken innan spelstart.
Ska höra med Biobonker om hen är på
Skit @Konrad KonvaljSkulle vara lite humor om det visar sig att någon faktiskt spelar med två konton.
Kanske Sidd och Konrad egentligen är samma person
Vore kul men också lite farligt:Skulle vara lite humor om det visar sig att någon faktiskt spelar med två konton.
Kanske Sidd och Konrad egentligen är samma person
Regel 7: Respektera ditt användarkonto. Vi tillåter av säkerhets- och administrationsrelaterade skäl endast ett aktivt användarkonto per användare. Dela heller inte ditt användarkonto med andra personer. Du hålls ansvarig för eventuella regelbrott som sker i ditt kontos namn. Låtsas inte vara någon annan användare.