BiobunkerVII
Kaoskardinal
Jag kan kolla med BiobonkerMåste jag kanske iscensätta någon sorts marknadsföringskampanj för att hitta den tolfte spelaren?
Jag kan kolla med BiobonkerMåste jag kanske iscensätta någon sorts marknadsföringskampanj för att hitta den tolfte spelaren?
Vi kan alltid ta in Antonio Banderas. Har hört att han lär sig svenska felfritt bara av att sitta runt en lägereld. Men vi pratar ändå engelska resten av filmen.Måste jag kanske iscensätta någon sorts marknadsföringskampanj för att hitta den tolfte spelaren?
Hade du bara gjort en trailer eller två hade vi varit tolv redan.Måste jag kanske iscensätta någon sorts marknadsföringskampanj för att hitta den tolfte spelaren?
Det här med att producera film till varje spel är en oroväckande utveckling.
Fantastiskt! (Jag hann nästan bli irriterad!)
Ingen press, börja i tid bara så ska det nog gå fint. Är du inte så haj på 3D-animationer finns det massor med bra gratisresurser online.Det här med att producera film till varje spel är en oroväckande utveckling.
Vackert!
Kartan är inte en del av spelet, utan mer av ett tematiskt tillbakablickande.Vackert!
Är kartan som skymtar förbi en del av varulvsspelet, eller från något rollspel?
Där är väl filmen redan klar sen flera år tillbaka?Har vi sålt in den här idén att jag faktiskt ska arra i december alltså?
fast är det inte lite ulvigt att komma in i sista sekunden?Det får komma en riddare i skinande rustning i sista minuten och anmäla sig, som räddar oss alla från varandra.
A wizard is never latefast är det inte lite ulvigt att komma in i sista sekunden?
trollkarl är ju närmast en synonym för ulv!A wizard is never late