Basenanji
Postd20modernist
@BiobunkerVII — stärkt av semester och paraplydrinkar kommer du kunna glida in på den här maskeraden elegantare än James Bond!
Jag har dessvärre fullt upp att lajva rektor och hålla på med budget och skräp i januari@BiobunkerVII — stärkt av semester och paraplydrinkar kommer du kunna glida in på den här maskeraden elegantare än James Bond!
Jag kan bara hålla med. De båda regerade ju i Häxmästarnas rådslag och tog hem spelet.Jag tycker att @Xyas varulvssemester borde vara över vid det här laget.
Samma sak gäller @Björn den gode för övrigt.
Tumme på det.Jag tycker att @Xyas varulvssemester borde vara över vid det här laget.
Kul!! Välkommen tilllbaka!Okej då, vi provar väl
Hurra! Så glad jag blir.Okej då, vi provar väl
mm, jag vet, men jag har en ny drog och textrollspelar en massa, så det hinns liksom inte riktigt med, någon gång måste jag ju jobba också när jag sitter vid datorn... men nån gång kanske, så kan jag försöka rösta ut Xyas första dagenJag tycker att @Xyas varulvssemester borde vara över vid det här laget.
Lever i sakta eskalerande flyttkaoz, så överstår denna gång tyvärr@Empiricus kan överse blodtransfusioner och skilja på blodgrupper! Det här blir (blod)plätts-lätt!
Lycka till med flytten! Nästa gång!Lever i sakta eskalerande flyttkaoz, så överstår denna gång tyvärr
Är det för att jag räknas som 1,5 spelare och Häger minst 2?Jag får det till 12 anmälda nu. Det är 3,5 spelare fler än de senaste årens snitt för januari-spel.
Att viktshejma på det här sättet borde vara grönande, eftersom ulvar är för försiktiga för det. Kan dock komma från en skarp ulv i chatten. Snyggt att viktshejma sig själv lite svagare i samma andetag, känns väldigt beräknat och får mig att tippa över till:Är det för att jag räknas som 1,5 spelare och Häger minst 2?
Du har missuppfattat (och jag har redan sparkat Conny som designassistent, så han har inte längre insyn). Det är hur mycket ni brusar i anmälningstråden som påverkar era chanser att bli ulv.…hörde att den som brusar tråden mest viktas dubbelt vid röstning…framkom ej om denne hade fler röster med eller mot sig men det var en säker källa med insyn i hela Genesis upplägg och den här gången hade det nåt att göra med den relativt subtila twisten