Waterhouse
Bring Them Home Now
En häftig animerad gif hade man ju kunnat få i varje fallTrailers? Vad snackar du om? Det är 90-tal! Youtube finns inte! Såg du inte min banner?
Kom du precis på att du behövde en lågflygar-out?Just ja! PPå onsdag spelar vi Aliens i en grupp, på torsdag Nyarlathotep i en annan grupp (också en sorts MASKerad), på lördag Traveller i en tredje grupp. Jag får se till att vara aktiv på dagen, helt enkelt!
Japp! och genom att brusa så här försäkrar jag mig dubbelt upp om att jagKom du precis på att du behövde en lågflygar-out?
Men om jag påtalar det sen i R1 så kommer det bli ett herrans liv.Japp! och genom att brusa så här försäkrar jag mig dubbelt upp om att jagfår bliblev ulv!
Kommer du inte utklädd så blir du inte insläppt.Skönt! Låter som det inte kommer bli så brusigt denna gång!
Jag har f ö förberett mig genom att läsa Vampire the masquerades wikipediasida och förstår nu ordvitsarna i startinlägget! Att maskeraden handlar om att hålla vampyrerna hemliga för vanligt folk och inte är en riktig maskerad var lite trist dock.
Det spelar ingen roll vad som påtalas, det lär bli ett herrans liv ändå!Men om jag påtalar det sen i R1 så kommer det bli ett herrans liv.