.....vad är problemet att ta bort vore så det blir fan så kul!Recca said:fan så kul det vore...................
Är det det DÄR som är pluskvamperfekt?Recca said:fan så kul det vore...................
Är du vaken Lars, är du vaken Lars?Basenanji said:Först när jag läste det där kände jag att "Åh, Vimes är på min sida och har genomskådat Mukwa!"...Vimes said:Fråga: har jag någonsin, trots en fantasiljon spelade varulvsspel, blivit utröstad som bybo? Nä, precis. Så om du menar att jag skulle ligga bra till för utröstning Mukwa, då lär du mena att jag är ulv. Och i så fall får du gärna börja producera lite argument för detta, istället för att bara komma med antydningar.Mukwa said:Ja, asså. Jag försökte ju vara pedagogisk och hämta exempel från verkliga livet.
...sen börjar jag undra om det inte kan vara så att vi har hittat två ulvar i en smäll?!
Det är liksom ulvaspel 1A att börja jiddra med varandra för att se "aktiv" ut.
Plus: killar – ALLA vet att ni inte använder handsprit efter toalettbesök. Det är inte bara jävligt snuskigt, det är också himla ofräscht.
Skärpning!
Alls icke. Jag är lugn som en sillmjölke.Mukwa said:Blev du sur nu när jag postade en vass barnvisa, Vimes?
Tyvärr, men jag väljer att behålla inläggstaket denna gång.Vimes said:Larsson! Om vi inte blir så många fler tycker jag att du ska överväga att skippa inläggstaket.
Spider Jerusalem said:Hej,
Jag tänkte kolla om ni skulle kunna tänka er att använda den nya servern för att köra detta spel.
Det skulle bli ett bra test för det servern så kan ni se vad som borde ändras och liknande.
Skicka mig ett PM om detta vore intressant.
Kolla med Spidde hur det fungerar att byta namn på det nya forumet.Konrad Konvalj said:Cool! Kan vi inte få rollnamn av Larsson och spela inkognito? Det vore frääänt. K.K åker väl dit ändå men det kanske kan ge en ny dimension.
Man kan byta namn som man vill just nu.anth said:Kolla med Spidde hur det fungerar att byta namn på det nya forumet.Konrad Konvalj said:Cool! Kan vi inte få rollnamn av Larsson och spela inkognito? Det vore frääänt. K.K åker väl dit ändå men det kanske kan ge en ny dimension.
Det har nämligen varit en av de mer oklara sakerna iom forumsflytten.
Hej, jag har inget emot att vi kör på det nya forumet. Det är väl den här länken det skulle gälla?:Spider Jerusalem said:Hej,
Jag tänkte kolla om ni skulle kunna tänka er att använda den nya servern för att köra detta spel.
Det skulle bli ett bra test för det servern så kan ni se vad som borde ändras och liknande.
Ja, låt oss ta vara på möjligheten och köra anonymt denna gång. Jag får bara tänka på hur man utför det praktiskt.Brynolf said:Anonymt lir låter fränt, om det klaffar med larssons planer.
Du har inte lust att vara med, Spidde? Då blir det åtta spelare, vilket är ett jämnt och bra antal för varulvsspel.Spider Jerusalem said:Hej,
Inte för att Spidde inte får vara med, men jag är gärna med som åttonde spelare. Är dock bortrest fram till måndag lunch, men jag gissar att första rundan är längre än så?LJSLarsson said:Du har inte lust att vara med, Spidde? Då blir det åtta spelare, vilket är ett jämnt och bra antal för varulvsspel.Spider Jerusalem said:Hej,