Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Hoppa från en helikopter ner i kolsvart mörker där det troligen finns massor av zombis i närheten för att försöka ta mig dit resten av gruppen befinner sig.... låter inte så lockande men kanske måste göra det ja...


Och anchorman, ja jag borde ha gissat... dina planer sätter ju alltid käppar i mina hjul! :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Mårten said:
Hoppa från en helikopter ner i kolsvart mörker där det troligen finns massor av zombis i närheten för att försöka ta mig dit resten av gruppen befinner sig.... låter inte så lockande men kanske måste göra det ja...


Och anchorman, ja jag borde ha gissat... dina planer sätter ju alltid käppar i mina hjul! :gremsmile:
Hej, Daniel hoppade ett par trappor och han är en uteliggare, så nog borde Rutger klara av att hoppa från en helikopter :gremtongue:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Jahopp, ett hopp från andra tredje våningen nudå med en snygg rullning så man inte tar någon skada... det har ju rutger gjort förr så inga problem... nu får man hoppas att zombisarna förföljde galningen på moped som droppade av Felicia :gremsmile:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Bara en tanke som dök upp: Har Bengt fixat Daniels tumme som han drog ur led när han flydde från 17:e?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,364
Iskaral said:
Bara en tanke som dök upp: Har Bengt fixat Daniels tumme som han drog ur led när han flydde från 17:e?
Jupp, det är fixat. Dock är den fortfarande öm.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Eftersom Feu är borta i flera dagar kan det ju vara bra om nån spelare åker till zoot annars blir det ju bara slps...
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Eftersom Feu är borta i flera dagar kan det ju vara bra om nån spelare åker till zoot annars blir det ju bara slps...
Jag vägrar!
Lollo kan åka! :gremwhistle:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Iskaral said:
Hur är Axel och Mohammad beväpnade. Och Bengt? Tog någon hand om Nickys pistol?
Jag måste verkligen börja föra anteckningar på sånt här...

Men jag är ganska säker på att Bengt har en pistol, Mohammad har bara sin batong, Axel har sitt "svärd" men också Jespers hagelgevär om han inte gav det till nån(?)
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Ja attan, Mohamed glömde jag!

Det kanske är bäst att hålla ihop gänget lite till. Nått sjusitsigt borde gå att hitta. Sen splittar vi när vi hittat Rutger igen.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Okej, det är du nu Anchorman! :gremsmile: Ge oss parkeringen och alla zombies på den och utanför förlossningsintaget.

Lunde är ute efter en så stor bil som möjligt. Det skulle kunna finnas något bussliknande, typ taxibussar och liknande men vi får väl se vad vi hittar.

Och, Iskaral, förlåt mig mina friheter med Lollo. :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Tillbaka! Varit på jobbkonferens i Frascati (strax utanför Rom). Allting har varit toppen, både jobbdelen och aktiviteter/fritid.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Feuflux! Välkommen tillbaka! :gremsmile: Det låter som om du haft en förskräcklig tid i Italien, skönt för dig att vara tillbaka i snön och kylan och zombieapokalypsens sverige. :gremgrin:

btw, så tror jag nog att Rutger i typ tre inlägg innan dig anropar Bengt. :gremwink: Så walkisarna funkar.

Kram!
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,843
Dock skrev jag att han inte kom fram...

Kul att du är tillbaka Feu, helgen har som vanligt varit ganska lugn
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag bestämde vad det var för taxi Lunde hittade. Hoppas det är okej, Anchorman. :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
5,006
Location
Linköping
Hördu biltjuven, vad är tanken nu egentligen. Ska vi allihop in i en stor bil och sen droppar du av hälften av oss på zoot och kör vidare, eller vad? :gremsmile:

Bara så inte Bengt står och väntar och sen visar det sig att han borde jagat fatt i en egen bil...

[Ja jag är för trött för att läsa bakåt och se om vi skrivit om det nånstans.]
 
Top