Vicotnik said:Kom på att man kanske ska informera om att jag, Vimes, Lukas, Frankenstein och Möller känner varandra och träffas då och då för att spela spel.
Lukas said:Vicotnik said:Kom på att man kanske ska informera om att jag, Vimes, Lukas, Frankenstein och Möller känner varandra och träffas då och då för att spela spel.
fast vi kommer såklart inte diskutera varulvsspelet
Recca said:
xyas said:Och där lyckades Recca bli avstängd i en vecka också.![]()
Hon kommer ju däremot att missa i princip hela första rundan. Så två spelare kommer missa början. Är inte ett dugg sugen på att skjuta fram spelstarten men det känns som att alternativet är att utesluta Recca och Vimes (vilket också vore synd).
Får fundera på det här lite![]()
xyas said:Och där lyckades Recca bli avstängd i en vecka också.![]()
Hon kommer ju däremot att missa i princip hela första rundan. Så två spelare kommer missa början. Är inte ett dugg sugen på att skjuta fram spelstarten men det känns som att alternativet är att utesluta Recca och Vimes (vilket också vore synd).
Får fundera på det här lite![]()
Konrad Konvalj said:Jag har också tålamodet att invänta dem måste tilläggas.
Min röst på att starta utan dem var för att få ha dem med i slutändan istället för att utesluta dem.
Så går det att skjuta upp starten är det ju ett mycket bättre alternativ än att börja utan dem, eller utesluta dem.
xyas said:Då blir det så.
Spelstart torsdagen den 22 september klockan 12.00
Att inte bli bannad även under spelets gång är att föredra givetvis.Paxen said:xyas said:Då blir det så.
Tips till alla! För att undvika att bli bannad innan spelstart så kan man:
1. Inte skriva något när man är irriterad/arg.
2. Undvika trådar som lätt blir inflammerade.
3. Vara übertrevlig
Om du känner att något av detta inte går att genomföra, undvik wrnu tills spelstart
unfair said:Att inte bli bannad även under spelets gång är att föredra givetvis.Paxen said:xyas said:Då blir det så.
3. Vara übertrevlig
Om du känner att något av detta inte går att genomföra, undvik wrnu tills spelstart
Nu ska vi inte förespråka otrevligt beteende på forumet.Paxen said:unfair said:Att inte bli bannad även under spelets gång är att föredra givetvis.Paxen said:xyas said:Då blir det så.
3. Vara übertrevlig
Nej, det är ju bara taktik ^^
xyas said:Då blir det så.