Nekromanti Annat chartest (WoT)

Snow

Swashbuckler
Som man blev jag Logain och som vadsomhlest blev jag Min, vilket är trevligt eftersom hon väldigt snabbt blev min favoritperson (innan jag la ner skiten) :gremsmile:

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Birgitte (?)

Jag blev en rödklädd Birgitte med pilbåge. Hon ser cool ut, men vem är hon?

Snow

Swashbuckler
Re: Birgitte (?)

Hon är någonslags uråldrig hjältinna som kommer fram om man blåser i ett horn... tror jag?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Vanin

Jag blev också Vanin och blev tvungen att slå upp vem det var trots att jag läst hela serien flera gånger.

"Chel Vanin
Allegiance: The Band of the Red Hand, Mat Cauthon.

Fat with a round face and gaps in his teeth. However he is a brilliant rider, a brilliant poacher and horse thief and Mat's best scout. He is able to root out information anywhere and can sneak past a Warder. An Andoran who was living in Maerone, he hates nobles more than Mat, but fawns over Elayne. "

Så vi påminner alltså mest om en fet och omoralisk hästtjuv. :gremwink:

Selly

Level 5 Laser Lotus
Allright…

Fick testet välja mellan båda könen blev jag Tuon. Fick det bara välja män blev jag Rand. Den senare känner jag väl i vart fall till, men då jag vägrat läsa den där bokserien så har jag absolut ingen som helst koll på vem den förstnämnda är, eller egentligen hur väl endera passar in på mig. Nåväl. ¬_¬

Renfield

Swordsman
Dubbla kvinnor..

Hmm.. Enligt testet skall jag vara Nynaeve, och testets datingservice parade ihop mig med Graendal..

Prövade en gång med bara matchning mot män, och blev Logain. Ett svar jag mer kan identifiera mig med..

G

Guest

Guest
Re: Allright…

Tuon är väl en av "the wise ones" men jag kan inte hitta det någonstans, nästa bok kommer dock ut snart så jag får läsa om de (Yay).

G

Guest

Guest
Re: Annat chartest (WoT) SPOILERS!!

Spoilers fram till sista engelska boken, men snart släpps det en till :gremlaugh:

Logain är en Asha'man, han blev tidigt i serien av med sin magiska förmåga när han blev "gentled" (på engelska iallafall) men har alltid uttnyttjat händelser till sin fördel, sitt första karismatiska framträdande gjorde han när han var i fångenskap samt såg huvudpersonen Rand och började skratta.
Nu är han en del av det nyligen av Rand instiftad svarta tornet då en karaktär vid namn Nynaeve lyckades hela hans magiska förmåga av misstag, i en strid mot vita tornets röda ajah (de som mest av allt hatar män som kan använda magi, även om de var fler ajahs närvarande) lyckades han binda två av dessa till sig och har nu två kvinnliga slavar med magiska kunskaper varav den ena lyckas utnyttja situationen rätt bra medan den andra bara tjurar.

Pöh, iallafall är han mångas favoritkaraktär.

Elayne är en bortskämd prinsessa som är en av tre som är "gifta" med Rand hon är en del av det vita tornets gröna ajah (de som gillar män, kanske inte nödvändigtvis om de kan magi men iallafall) hon är lite vad som beskrivs som muleheaded och har nyss ärvt tronen men på ett sätt hon inte ville, då hon tyckte det var självklart att den var hennes blev hon sur när Rand reserverade den åt henne när hon var långt borta.

Tror inte att hon är lika mycket favoritkaraktär men vet ej.