Nekromanti Annonsering i Oskrivna blad

Genesis

Ni dés ni maître
Krank: Vill du ha en bild som visar skillnaden mellan Över och Under, eller en mer illustrerande bild om vad spelet handlar om (actionstrider/mechas)?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Genesis said:
Krank: Vill du ha en bild som visar skillnaden mellan Över och Under, eller en mer illustrerande bild om vad spelet handlar om (actionstrider/mechas)?
Jag funderar på om man i en sån här teasergrej snarare skulle ha en bild som bara är rent utopisk...

Annars är båda dina idéer jättebra. Jag tror att den första egentligen passar texten bättre.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Ackerfors said:
Ähvafasen, tar den gamla texten. 63 ord.

Nostalgi
I Nostalgi får du som pensionerad äventyrare återberätta forna tiders äventyr, men sanningen är kanske inte tillräcklig för att imponera på lyssnarna… Det är då man skryter så mycket man kan.

Nostalgi är ett litet berättarspel där förmåga att fängsla är viktigare än sanningen. Vem minns den bästa sagan? Allt du behöver för att spela är sex-sidiga tärningar, några kamrater och lite fantasi.

www.kaleidoskop.se/nostalgi
Så borde det rimligen vara... Stupid me.

Genesis

Ni dés ni maître
Till alla korrläsare

Jag har ett par sistaminutenändringar jag behöver fixa, och ingen tid alls att göra det på, så ni får nog vänta en vecka eller så till. Sorry.

Genesis

Ni dés ni maître
För övrigt tror jag att det blir tillräckligt med fem annonser. Inga fler nu, tack.

Rickard

Urverk speldesign
Genesis said:
Annons till Matiné. Funkar?
Funkar snyggt. Texten kunde dock ha lite mer dynamik (släng ut textsnuttarna över hela sidan), men du kanske vill att alla annonser ska följa samma mönster?

/Han som önskar att han hade talang för att använda vektorgrafik

Anders Åstrand

Swordsman
Vill du verkligen ha med länken till ett spel som presenterar sig som "regler till Drakar och Demoner" i en annons för Matiné med swashbuckling-bild?

Tror du inte det kan sänka intresset för Matiné? (Jag tror målgrupperna för ett swashbuckling-spel och dod-regler är avsevärt olika).

//Anders, som är väl medveten om att det är samma spel.

Genesis

Ni dés ni maître
Annons till Nostalgi fixad. Typ en parafras på framsidan. Godkännes?

Bara Evolutionens barn kvar, då. Men det dröjer nog till efter helgen.

Attachments

Rickard

Urverk speldesign
Anders Åstrand said:
Vill du verkligen ha med länken till ett spel som presenterar sig som "regler till Drakar och Demoner" i en annons för Matiné med swashbuckling-bild?

Tror du inte det kan sänka intresset för Matiné? (Jag tror målgrupperna för ett swashbuckling-spel och dod-regler är avsevärt olika).

//Anders, som är väl medveten om att det är samma spel.
Hemsidan kommer säkerligen att ändras till något annat senare. Jag måste tänka på vad som komma skall för denna annons.

/Han som tackar för påpekandet

Genesis

Ni dés ni maître
Annons för Evolutionens barn. Funkis? Jag tolkade arkitekturen såsom vi beskrev den när vi spelade, och jag nöjde mig med att antyda Unders existens genom trappan nedåt. Du ville visserligen ha titeln i liten text, men jag vill ha den stor och uppe i hörnet, för så har jag på alla andra annonser.

Attachments

Genesis

Ni dés ni maître
Såhär blir annonsen för Revolver, med text och märke på kepsen. Ja?

Attachments

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Genesis said:
Annons för Evolutionens barn. Funkis? Jag tolkade arkitekturen såsom vi beskrev den när vi spelade, och jag nöjde mig med att antyda Unders existens genom trappan nedåt. Du ville visserligen ha titeln i liten text, men jag vill ha den stor och uppe i hörnet, för så har jag på alla andra annonser.
Finemang, säger jag.

Jag hade egentligen tänkt mig arkitekturen som något mer kantig, men den blev faktiskt bättre sådär. Kung!