folketsfiende
drömvändare
Kampen går vidare! Fler karaktärsskisser till Troubleshooters...
Attachments
-
126.4 KB Views: 15
Helt UNDERBAR! Älskar utrustningsbilder, och den här ärPå sista tiden har jag tecknat en massa olika rustningar till vårt rustningsprojekt till Drakar och Demoner. Kul övning i sig själv, men inget jag gör om i första taget.
View attachment 21289View attachment 21290View attachment 21291View attachment 21292
Du är hemskt välkommen till tråden Vi lär oss teckna - en tråd om hur man ritar om du vill.Okej! Nu har jag blivit biten av idén att jag ska spendera mer tid med att läsa, göra musik, skapa, skriva...än att dumt scrolla på en telefon elelr läsa av en skräm. Det är ju en ganska fånig idé eftersom mycket av kreativt arbete involverar skärmar och...sociala medier som rollspel.nu t ex, men jag har inte påstått att jag är en konsekvent varelse som endast handlar rationellt.Jag vill ändå pröva.
Så ja, jag har dammat av mina akvarellfärger, har börjat skissa upp en novell, börjat skriva lite musik igen. Det behöver inte bli något, det är kul att hålla på och gott så.
Och jag vill också måla och rita lite, varpå jag hittade den här videon:
25 övningar alltså? Som ska göra mig bättre? Fantro't, men vi kan väl pröva som alternatvi till att beundra mixologer på Instagram och Risings poster om monster här på wrnu.
(Jag lägger alltså länken här för att kunna hitta till den om jag skulle behöva i framtiden. Är jag modig nog får ni se mina försök att utvecklas, vi får se!)