Nekromanti Användandet av graemlinskombos

Rickard

Urverk speldesign
Tja!

Kommer ni ihåg det här inlägget? Nu har försvisso smiliesarna ändrats till graemlins från den tiden, men jag tänkte ändå ta och köra en follow-up på det inlägget och utöka det lite.. Likt förra tråden så kommer jag att ge mina tolkningar utav graemlinskombinationerna..

:gremelak: :gremtongue: Jag är elak, men på ett skämtsamt sätt..

:gremsmirk: :gremtongue:
Jag var smart på ett skämtsamt sätt, som jag nu i efterhand kom på var otroligt fånigt och korkat..

:zeppelinare: :tekopp: Ska dra för att hämta te.. (Ok, den var lam)

:gremcrazy: :gremsmile: "Men vad fan.. Skärp dig nu.."

:gremconfused: :gremgrin: "Som vanligt fattar jag inte ett dyft av vad du skriver.."

:gremshocked: :gremlaugh: :gremblush: :gremfrown: "Haha! Du chockade mig lite där först. Men vänta nu? Du menade det faktiskt.."

Har ni fler kombinationer så skriv ner dem! För det här är en utmaning.. Likt fightingspel så måste man köra lika småkombos innan man kan dra till med smällkaramellen.. En kombo består av minst två graemlins och två av samma får inte vara i rad.. Inte heller får det förekomma upprepningar, av slaget :gremshocked: :gremsmirk: :gremgrin: :gremshocked: :gremsmirk: :gremgrin:.. Så hur vill ni vinna? Längst kombo eller flest småkombos? Använda någon annans kombo och förklara den ger pluspoäng..

/Han kom inte ihåg många av de graemlinskombos som han gjort tidigare

G

Guest

Guest
:gremshocked: :gremblush: :gremsuck: : Hjälp, du såg mig naken... det är väl ingen med kamera inärheten?

:gremcool: :gremshocked: :gremwink: :gremconfused: :gremcrazy: :gremfrown: -Jag gick på stan i mina nya solbrillor, helt plötsligt kom det världens pang brud, och jag försökte göra henne uppmärksam. -Vad hände sen? -Inget, jag hade ju solbrillorna på så hon märkte det inte.

Ulfgeir

Swashbuckler
Här komme rmina förslag

:gremsuck: :gremconfused: :gremcrazy: = Jag ger upp, jag begriper inte vad du menar.

:tekopp: :gremlaugh: = Ah, så skönt att kunna luta sig tillbaks med en kopp te och slappna av.

:gremmad: :gremelak: :zeppelinare: = Nä nu dj-vlar, här skall dina argument slitas i bitar...

:gremtongue: :tekopp: = Tihi, jag bytte ut sockret i ditt te mot salt...

:tekopp: :gremcool: :gremgrin: = Chill out man, det är lugnt.

/Ulfgeir

Johan K

Gammal & dryg
Ärligt talat så tror jag inte at jag har några sådana givna kombos av just graemlings..
Brukar väll använda de här: :gremgrin: :gremwink: :gremtongue: för att kanske understryka vad man menare...
Men annars så brukar jag väll vara mest kän för mina !! :gremwink: