Rickard
Urverk speldesign
Tja!
Kommer ni ihåg det här inlägget? Nu har försvisso smiliesarna ändrats till graemlins från den tiden, men jag tänkte ändå ta och köra en follow-up på det inlägget och utöka det lite.. Likt förra tråden så kommer jag att ge mina tolkningar utav graemlinskombinationerna..
Jag är elak, men på ett skämtsamt sätt..
Jag var smart på ett skämtsamt sätt, som jag nu i efterhand kom på var otroligt fånigt och korkat..
Ska dra för att hämta te.. (Ok, den var lam)
"Men vad fan.. Skärp dig nu.."
"Som vanligt fattar jag inte ett dyft av vad du skriver.."
"Haha! Du chockade mig lite där först. Men vänta nu? Du menade det faktiskt.."
Har ni fler kombinationer så skriv ner dem! För det här är en utmaning.. Likt fightingspel så måste man köra lika småkombos innan man kan dra till med smällkaramellen.. En kombo består av minst två graemlins och två av samma får inte vara i rad.. Inte heller får det förekomma upprepningar, av slaget .. Så hur vill ni vinna? Längst kombo eller flest småkombos? Använda någon annans kombo och förklara den ger pluspoäng..
/Han kom inte ihåg många av de graemlinskombos som han gjort tidigare
Kommer ni ihåg det här inlägget? Nu har försvisso smiliesarna ändrats till graemlins från den tiden, men jag tänkte ändå ta och köra en follow-up på det inlägget och utöka det lite.. Likt förra tråden så kommer jag att ge mina tolkningar utav graemlinskombinationerna..
Jag är elak, men på ett skämtsamt sätt..
Ska dra för att hämta te.. (Ok, den var lam)
"Men vad fan.. Skärp dig nu.."
"Som vanligt fattar jag inte ett dyft av vad du skriver.."
"Haha! Du chockade mig lite där först. Men vänta nu? Du menade det faktiskt.."
Har ni fler kombinationer så skriv ner dem! För det här är en utmaning.. Likt fightingspel så måste man köra lika småkombos innan man kan dra till med smällkaramellen.. En kombo består av minst två graemlins och två av samma får inte vara i rad.. Inte heller får det förekomma upprepningar, av slaget .. Så hur vill ni vinna? Längst kombo eller flest småkombos? Använda någon annans kombo och förklara den ger pluspoäng..
/Han kom inte ihåg många av de graemlinskombos som han gjort tidigare