Nekromanti Användaren Bosse på gamla wrnu?

Mogger

Hipsteranka
Är han kvar? Om inte, någon som känner honom?

Lovade honom ett ex av The Fog of War men har inga adressuppgifter och sånt. Nu är det ju ett tag kvar, men ändå :)

kloptok

Pensionerad astrolog
Det här kanske du redan har kollat, men tittar man i användarlistan hittar man en användare på forumet som heter Bosse: http://www.rollspel.nu/member/113-bo..._time=time_all

Han skrev sitt senaste inlägg i juni och det handlar om hans spel Pleroma.

Är det rätt Bosse måhända? Jag känner honom tyvärr inte så jag kan inte hjälpa till med adress.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Måns;n65593 said:
Är han kvar? Om inte, någon som känner honom?

Lovade honom ett ex av The Fog of War men har inga adressuppgifter och sånt. Nu är det ju ett tag kvar, men ändå :)
Jag är vän med honom på Facebook. Om du vill kan jag slänga iväg ett meddelande om det åt dig Måns.

Mogger

Hipsteranka
Robert Jonsson;n65609 said:
Jag är vän med honom på Facebook. Om du vill kan jag slänga iväg ett meddelande om det åt dig Måns.
Ja, gärna tack. Tipsa om tråden annars kan han maila mig. Tror du har min mail va? Annars pm:ar jag den.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Måns;n65861 said:
Ja, gärna tack. Tipsa om tråden annars kan han maila mig. Tror du har min mail va? Annars pm:ar jag den.
Jag har mejladressen och har nu även vidareförmedlat informationen.

Bosse

Veteran
Jorå, jag är kvar. Om än lågintensivt, har inte varit inne här särskilt mycket under hösten. Skickar dig ett mail Måns.

chrull

Stockholm Kartell
<Måns casts Summon Bosse. Robert Jonsson assist.>
<The Summoning of Bosse is a success!>