Nekromanti Användarmenyn

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Användarmenyn

Den här artikeln skall beskriva användarmenyn och hur den används.

Användarmenyn kommer upp till höger när man klickar på "Skicka in Nyhet", "Skicka in notis", "Skicka in en ny FAQ-fråga" eller på någon av de "Skicka in en ny artikel"-länkar som finns lite här och var på sidan.

Det näst översta på listan är "Skicka in nyhet"

För att skicka in en nyhet klickar man på denna länk och fyller i följande fält:

Bild: Man kan välja att ha en bild med i sin nyhet, denna bild laddar ... (2625 fler tecken)

Gå till artikeln

seinet

Swashbuckler
Nu finns alltså inte ursäkten "Jag vet inte hur man gör" när folk uppmuntrar er att skriva in nya artiklar eller nyheter till sidan.

/Seinet Wintermute - Skall snart äta lunch

Mask_UBBT

Hero
Najs!

Det vore härligt om ni gjorde den här artikeln lätt att leta upp. Typ att den finns på framsidan och/eller i menyraden på forumet, eller whatever.

/Mask - äter frunch

Johan K

Gammal & dryg
Så smidigt !!

Så snittsigt det här var då !!!
Gilalr det verkligen, tycker att det är användarvänligt !

/ Johan K, som sitter & småslöar lite

Gardener

Champion
Re: Najs!

Jo, det är en bra idé och det ska vi nog försöka åstadkomma, att bara ha den tillgänglig från användarmenyn är inte direkt tillräckligt. Till att börja med var det viktigt att få ut den, den har legat och väntat rätt länge på att få en genomgång så att den verkligen är lätt att förstå. Men jag tänkte att det kunde vara lika bra att låta er kommentera om det är något som är oklart så kan vi fixa det efterhand.

Det ska även komma upp tydligare information om att skicka in artiklar direkt på undersidorna (för rollspel, artiklar, recensioner etc), men det har skjutits lite på framtiden då vi har mycket annat just nu.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jättebra initiativ! Väldigt kul och trevliga små tillägg som gjorts på forumet den senaste tiden. Men är det bara jag som tycker att det är synd att Gardener är så osynlig utom när det gäller att förklara/försvara nya funktioner? Han är ju en trevlig prick och sidans grundare och har väl egentligen inga skäl att sky rampljuset? Eller är det helt enkelt så att han har för mycket att göra?

Gardener

Champion
Jag har tyvärr inte den tid jag skulle önska att lägga ner på att besöka forumet nu för tiden, den lilla tid jag lyckas avvara för www.rollspel.nu går oftast åt till att jobba med saker under huven.