Nekromanti Användarnamn på Broken Picture Telephone

Sodivra

Champion
Jag kollade den med elefanten tidigare, älskar att "nazi elephant" överlevde så länge. Jag vill starta ett nazi elephant-meme.

Rickard

Urverk speldesign
Jag tycker att det är skitroligt när det är med någonting som alla kan rita, så att det blir som en hel dag med den figuren. Batman-strippar brukar därför vara roliga. Först rakar Batman sig, sedan tittar han ut genom ett fönster och så lyfter han en låda... Mördarelefanten som jag länkade till gick ju värsta bärsärkagången innan han lugnade ner sig och åt.

Kolla de strippar som Genesis varit med i. Jag asgarvade när jag läste dem.

/Han som dock tycker att ikonen ska göra något, för när han enbart var i en stripp som ritade Crusty the Clown så blev det knappt någon variation

Grog

Swordsman
haha det ar lugnt! jag startade just ett spel med samma snubbar plus krille. missade jag nagon?

Storuggla

Champion
Jag lekte med tanken att kalla mig något suspekt, men valde det normala «Storuggla».

Storuggla, alternativet var väl «Kälkhitler»

Genesis

Ni dés ni maître
Han said:
/Han som än så länge inte har fått tillbaka några av sina egna spel som han har startat
Jag tror att folk startar alldeles för många spel. Jamenar, kolla siffrorna längst upp: "Active Games: 31609". Skulle tippa på att det tar ett år eller så att få fram sitt spel.

Sodivra

Champion
Med Rising i leken så blir det...

Genesis, Tiger, Fogge, Hellzon, Poseur, ZeSwede, LSjostrom, krank, Krille, Arvid, Grog, Riz

Spelet verkar gå i den ordning som namnen är inskrivna, så se till att slumpa ordningen på namnen så att inte Hellzon måste beskriva Fogges bild i varje omgång och Rising aldrig får vara med i 11-rutorsspel.

Jag har startat två spel (Ett elva och ett fem) och jag vet att det snurrar runt några där ute. Går de framåt, eller? Är det någon som har något spel liggandes?

Om ni inte ritar/skriver så måste ni ändå trycka in Skip för att spelet ska fortsätta, vad jag förstått.

Ni kanske kan promota mitt förslag:
http://www.brokenpicturetelephone.com/discuss/suggestions/2360

Jag tror att utvecklaren är ganska aktiv med sin sajt, så förbättringar är nog möjliga. (Nyligen la han in ett sorts pseudo-vänlista och fixade penselpositioneringen)

Sodivra

Champion
Och nu har jag fått en invite av dig! Woo!

Jag fick faktiskt två mail och målade två olika bilder... Så vi får väl se vilken ni får, om någon. Men ta det lugnt, bägge var bra! :gremsmile:

Vidareskickat!

Rickard

Urverk speldesign
Jag har lagt till dig i namnslumparen.

Folk som inte orkar med detta kan säga till, så att jag kan ta bort dem.

/Han som kan säga att det tar 1-2 dagar innan han kan lägga till en ny person