Nekromanti Användarvänlig mp3-spelare.

Johan K

Gammal & dryg
Hepp!
Min mp3-spelare har gått i graven idag & jag känner att det vore gott att ha en ny.. Så vad rekommenderar ni?
Några enkla riktlinjer:
Den skall vara lätt att använda, hyfsat bra i antal timmar att spela & det skall bara stoppa in enheten i datan & föra över den musik man har.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Johan K said:
Hepp!
Min mp3-spelare har gått i graven idag & jag känner att det vore gott att ha en ny.. Så vad rekommenderar ni?
Några enkla riktlinjer:
Den skall vara lätt att använda, hyfsat bra i antal timmar att spela & det skall bara stoppa in enheten i datan & föra över den musik man har.
Har du behov av en mp3-spelare eller kan din telefon fylla den funktionen lika bra?

Med det sagt så hade jag en Creative Zen (tror det var den här) innan jag skaffade min iPhone. Den var jag väldigt nöjd med. Simpel att använda och bra ljud.

Troberg

Sinister eater
Köp vilken lågprisvariant som helst av de som egentligen är ett USB-minne med MP3-spelarfunktion också. Minst krångel, de kostar i stort sett vad motsvarande USB-minne kostar och de funkar bra.

Eftersom de är så billiga så kan man ha den slit-och-släng-attityd som underlättar en praktisk och fältmässig användning av MP3-spelare. Går den sönder, köp ny.

Finns på ställen som Clas Ohlson, ÖoB, Kjell osv.