Allmän avreaktion [OT]
Ärade forumister, jag ville inte plottra ner forumet med en helt ny tråd baserad på denna avreaktion. Jag kände dock att jag var tvungen att få utlopp för detta, och på den dator jag skriver på nu har jag inte tillgång till några elektroniska kommunikationsprogram. Jag har en [color:\\"red\\"]bra[/color] och en [color:\\"purple\\"]dålig[/color] nyhet.
Den [color:\\"purple\\"]dåliga[/color] nyheten är att jag just nu befinner mig i ett mycket förtvivlat och förbannat tillstånd. Jag har haft en hårddiskkrasch på min laptop och har således förlorat allt mitt arbete på mina in-production scenarion, samt allt arbete med den nya hemsidan. Jag känner att en liten, uppretande detalj, som att textflödet på forumet när man skriver med Macintosh (som jag gör nu) skulle kunna leda till att jag slår glaset som står framför mig rakt in i pannan.
(fast egentligen ser jag inte sådär glad ut)
Den [color:\\"red\\"]goda[/color] nyheten är att
A Nightmare Before Christmas är en otroligt rolig film och att mitt liv var en dans på rosor nyss. Det är förvisso inte första gången jag ser den... men den är härlig, helt enkelt. Starkt rekommenderad till alla som inte har sett den hitills, fast den gick för nån kvart sedan (vet inte riktigt då jag såg på en inspelad version lite efter den riktiga gick, pga nyhetssändningar
).
Sedan kan [color:\\"green\\"]Arvidos[/color] kalla mig för egoist, men jag tänker ändå bita av mig armen i sömnen inatt (ja, damer och herrar det där var ett så kallat
påhopp )