Nekromanti Apropå slagsmål

Mederian

Warrior
Ingen fara, helt handikappad är jag inte /images/icons/wink.gif

Visst kan jag ändra på det själv, det har jag redan gjort, men jag tänkte passa på att fråga om det eftersom det inte står något om det i erratan.

/Mederian

Johan K

Gammal & dryg
Ok, det är ju alltid smart att läga ut det här på forumet. För vem vet, alltdi kanske får man nån ny idé...

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Vindhand

Myrmidon
Re: Å andra sidan...

Tänk om modulen dessutom avslöjar vad jag alltid misstänkt: Att ALLA alver är fjollbögar

Det är väl knappast en hemlighet? /images/icons/wink.gif

Grisodlare!(ot]

Alverna är kanske fjollor men du är säkert en dvärgälskare så du ska inte säga något. Dvärgarna är små korta fjantar som sitter i sitt berg och vrålar "Jag är så mäktig!!!" och vågar sig inte ut i ren strid. Alverna springer i alla fall inte och gömmer sig så fort problem visar sig.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Och du säger att alver är fega! Fy fan vad de jäkla dvärgarna är äckliga! Och att de skulle springa runt och bita folk i skrevet. Vad osmakligt.

Catalyst

Veteran
Re: Grisodlare!(ot]

Alverna är kanske fjollor men du är säkert en dvärgälskare så du ska inte säga något.

Jag är ledsen om jag gör dig besviken, men rasen jag föredrar i Eon är människor.
Det blir ett mer naturligt rollspelande och man kan interagera med omgivningen bättre.

Dvärgarna är små korta fjantar som sitter i sitt berg och vrålar "Jag är så mäktig!!!" och vågar sig inte ut i ren strid. Alverna springer i alla fall inte och gömmer sig så fort problem visar sig.

Silversurfan 1 - Dvärgarna 0 /images/icons/wink.gif

- Catalyst
"30n 0r d13!"

Ackerfors

Alas, your rapids!
Lås tråden!!!

I brist av meningsfullt diskussionsämne tycker jag att, som rubriken säger, att tråden borde låsas. Vad är det för mening att diskutera hur fjolliga alver är eller hur fega dvärgar är?

Lås tråden!!!

Martin Ackerfors - Ohlsson
0===|:::::::::::::::::>

Alvdräpe

Veteran

Alver behöver inte springa och gömma sig, de sitter redan gömda i skogen. Dessutom tror jag att deras största problem är någonting i stil med: "Undrar om den här skogsgröna manteln skär sig mot de här gräsgröna hosorna?"

-Jag vill vara Grisodlare igen...-

Har du sett alvernas kläder? De har ju på sig massor av färger och kan omöjligt gömma sig. De alver du tänker på är henea och de är nakna men med massa kroppsmålningar.

men jag skrev ju OT...

Det är ju som sagt off topic.

Vad är det med dig? Är du rädd för att dina älskade dvärgar/alver får skit?

Ad malam crucem!

Frixeray

Swordsman
Lägg ner!!!

Är det inte typiskt. En ny användare som kommer in på forumet och saknar allt vad sunt förnuft och respekt heter. Jag vill bara säga lägg ner med din otrevliga stil! Du gör dig bara illa omtyckt och ingen kommer att ta dig på allvar efter detta! Du bidrar till en tråkig stämmning på forumet som ingen här vill veta av. Dina inlägg är kränkande mot andra människor bara för att de inte har samma läggning eller åsikter som du. Ingen hugad användare använder sig av sånt. Fatta!

Newbiehatande användare, förenen Eder! /images/icons/tongue.gif

//Frixeray - Med glimten i ögat /images/icons/wink.gif

Helmgast
Du har fel.

Ditt inlägg stinker sexistisk fascism. Respektera homosexualitet eller var tyst.

//Hetero Avatarex.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by avatarex on 2001-04-27 12:23.</EM></FONT></P>

Helmgast
Varför är alla homofober???

Skriver för att fösvara demokratin.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by avatarex on 2001-04-27 12:25.</EM></FONT></P>