Nekromanti Aracana Unearhted

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det verkar trevligt. En frisk fläkt i rollspelsvärlden, men jag tror inte att det kommer bli någon ersättare till vanliga PHB. Jag kommer säkert få äta upp det där någon gång. Hade jag varit onödigt rik hade jag köpt det, men inte förrens Herr Seter har recenserat det :gremsmile:

Dilandau

Myrmidon
Jag tycker det verkar spännande, faktiskt. Jag gillar idén med att skruva till dnd lite grand. Men, som vanligt beror det på hur bra det hela utförs.

Har vi otur är det samma gamla D&D fast med nya namn på klasserna och raserna fast med lite mer skumma förmågot inslängda.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag gillar det ...

Att döma av hr. Cooks tankar och funderingar om hur han vill ha det så tror jag det blir ärkecoolt.

Efter de två första installationerna av hans designdagbok bestämde jag mig för att detta är något jag måste äga. (Det tyckte jag visserligen om Aria – Canticle of the Monomyth också innan jag köpte det. Nu lyckades jag komma över spelet ifråga på GothCon och det visade sig vara det mest komplicerade rollspel jag någonsin sett [då ska ni veta att jag lyckades begripa reglerna till Rolemasters fältslagstillbehör, War Law]. Tack och lov kan man använda A – CotM som en verktygslåda för att skapa världar med intern logik och trovärdig historia. Vad jag vill säga är att man inte ska ropa hej förrän grisen i säcken är skjuten.)

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Jag har stora förhoppningar på det

Och jag lovar att jag ska försöka få tag på ett ex så fort det kommer ut och posta en exklusiv recension här på forumet!

M.

Storuggla

Champion
Men jag vill ju spela gnom ju...

Verkar apnajs, men man vet ju aldrig.

Storuggla, kommer nog införskaffa det ändå