Nekromanti Arvidos fyller 5000!

Sodivra

Champion
Och Arvid säger mer ändå. [ANT]

Min egen variant på ordspråket:

"En bild säger mer än tusen ord, och Arvid säger mer ändå."

Som syftar på att jag babblar som en galning.. :gremwink: Och på tal om det så kommer forumträffsartikeln snart upp, men du Nightowl, som är admin, kan ju redan kolla på den versionen som ska korras. Och nä, jag är inte rädd för dig heller, Erik. :gremwink:

Tack förresten, Fogg.

Feliath

Swashbuckler
Jupiter Jazzman

Nå, på grund av att jag var borta hela veckan och bara vrållådat lite, så missade jag den här tråden tills nu, men det ska banne mig inte hindra mig. Så:

Arvidos kan Cowboy Bebop; han vet varför Pierrot le Fou är cool. Han spelar XCom, använder Rafaels tecken och gillar änglar, den häftiga bibliska sorten. Han vandrar Stadens gator, lever om i Lådan och funderar på spel utan SL, Erfarenhet och Form.

These things are tokens of good taste, but they do not an Arvid make. :gremgrin: För Arvidos är, som ni andra redan skrivit, ödmjuk och fri från pretentioner utan att för den skull vara viljesvag, och han har en alldeles säregen filosofi som jag inte håller med alla gånger men som, när jag inte gör det, alltid får mig att i hemlighet misstänka att jag egentligen har fel. Och det är stort. Tycker jag.

Och ibland skymtar de där giftgaddarna Nightowl nämner, ett ögonblick, och då är det nästan som roligast :gremsmirk:
Så grattis, Arvidos! Jag ser fram emot den dagen du firar tiotusen :gremsmile:

/Feliath - hyllar smörigt :gremcrazy:
(But I mean it, dammit!)