Jimmy_SL
Warrior
I'm in need of help.
Min kapanj är storslagen, nästintill perfekt, om jag får säga det själv, min spelare har gjort en tjugondel... Så jag måste börja göra klart den femte tjugondelens struktur i mitt huvud...
Följande ska ske:
Tirakerna på Takkalor tar över Asharien och Soldarn, och Västmark.
Men jag behöver hjälp med hur det ska gå till!
Jag har tänkt mig, att Tirakerna en gång för alla tänker ta över de land som va deras, och under den mäktiga tiraken [namn] kommer stammarna slås ihop, för att gemensamt tåga mot Asharina.
Rollpersonerna kommer att slita häcken av sig, för att få länderna på Asharina att alliera sig för att stå emot attacken...
Men de kommer misslyckas, ländernas ledare vägrar acceptera en allians, och länderna faller ett för ett.
Soldarn:
Konungen vägrar beskydda Västmark och Asharien förblir skydadde då inga Tiraker kommer korsa Soldisk mark.
Asharien:
Anstir Tyldon har ingen annledning att rusta, då Soldarn blir deras beskydd.
Västmark:
Varför hjälpa Soldarn?
Varför göra Tirakerna motstånd?
De ställer sig på Tirakernas sida.
Vad tycks?? Kommande mörkekampanj... Nu vill jag ha svar, men inga onödiga;
"Det är idiotiskt att låta Asharina falla"
För jag har bestämmet mig, de ska krossas, frågan är bara hur...
Detta kommer naturligtvis ändra hela Mundana, men detta är din sista kampanjen jag spelar med min spelgrupp... Och den har i detta skede knappt börjat.
Min kapanj är storslagen, nästintill perfekt, om jag får säga det själv, min spelare har gjort en tjugondel... Så jag måste börja göra klart den femte tjugondelens struktur i mitt huvud...
Följande ska ske:
Tirakerna på Takkalor tar över Asharien och Soldarn, och Västmark.
Men jag behöver hjälp med hur det ska gå till!
Jag har tänkt mig, att Tirakerna en gång för alla tänker ta över de land som va deras, och under den mäktiga tiraken [namn] kommer stammarna slås ihop, för att gemensamt tåga mot Asharina.
Rollpersonerna kommer att slita häcken av sig, för att få länderna på Asharina att alliera sig för att stå emot attacken...
Men de kommer misslyckas, ländernas ledare vägrar acceptera en allians, och länderna faller ett för ett.
Soldarn:
Konungen vägrar beskydda Västmark och Asharien förblir skydadde då inga Tiraker kommer korsa Soldisk mark.
Asharien:
Anstir Tyldon har ingen annledning att rusta, då Soldarn blir deras beskydd.
Västmark:
Varför hjälpa Soldarn?
Varför göra Tirakerna motstånd?
De ställer sig på Tirakernas sida.
Vad tycks?? Kommande mörkekampanj... Nu vill jag ha svar, men inga onödiga;
"Det är idiotiskt att låta Asharina falla"
För jag har bestämmet mig, de ska krossas, frågan är bara hur...
Detta kommer naturligtvis ändra hela Mundana, men detta är din sista kampanjen jag spelar med min spelgrupp... Och den har i detta skede knappt börjat.