S Spider Jerusalem_UBBT Swashbuckler Joined 13 May 2011 Messages 2,245 Location The City 5 Sep 2013 #1 Är det någon som har den underbara listan på Aspekter och dess associerade färg?
Vicotnik Den onde Staff member Joined 28 Mar 2004 Messages 4,384 5 Sep 2013 #2 Om ingen annan har svarat dig så kan jag skicka dig listan senare ikväll då jag kommit hem.
S Spider Jerusalem_UBBT Swashbuckler Joined 13 May 2011 Messages 2,245 Location The City 5 Sep 2013 #3 Vicotnik said: Om ingen annan har svarat dig så kan jag skicka dig listan senare ikväll då jag kommit hem. Click to expand... Danke.
Vicotnik said: Om ingen annan har svarat dig så kan jag skicka dig listan senare ikväll då jag kommit hem. Click to expand... Danke.
S sirfrog Warrior Joined 29 May 2011 Messages 230 Location Elsweyr 5 Sep 2013 #4 De officiella? Finns i både Spelledarens och M&M vill jag minnas.
avatarex Helmgast Joined 18 Dec 2000 Messages 4,233 Location Göteborg 6 Sep 2013 #5 Finns på eonwiki.se På eonwiki.se finns en hel del material, exempelvis en lista på aspekter med associerade färger. Den som vill bli redaktör får gärna maila mig på anton snabel-a wahnstrom punkt se (eller skicka pm, men jag kollar inte wrnu-meddelande så ofta).
Finns på eonwiki.se På eonwiki.se finns en hel del material, exempelvis en lista på aspekter med associerade färger. Den som vill bli redaktör får gärna maila mig på anton snabel-a wahnstrom punkt se (eller skicka pm, men jag kollar inte wrnu-meddelande så ofta).