Nekromanti Astrid Lindgrens sagonamn (långrandigt)

ComaJazz

Veteran
Re: Det är fixat [ANT]

Det börjar se bättre ut. Dock är det något som inte funkar riktigt som det ska. Jag fick fram dessa namn: siklningi, lasaklnt, mironakl, sintinokl, kolikl, klngirma, kllonala. Du kanske har råkat skriva kl istället för ki någonstans?

Rickard

Urverk speldesign
Äsch! Ja.. Det är jag som skrivit fel [ANT]

Har fixat till så att man direkt kan trycka på Mellanslag eller Enter när man öppnar fönstret för att slumpa fram ett namn.. Nu ska servern bara komma igång så att jag kan uppdatera det..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som blev sugen på att vidareutveckla den [color:"green"]

Rickard

Urverk speldesign
En uppgradering (2.0)

<A NAME=toppinlagg><A>Hehe, jag hade lite att göra så jag vidareutvecklade min javaskriptsgenerator.. Hoppas det smakar.. Det räcker med att trycka på mellanslag eller Enter för att slumpa ett nytt namn när fönstret startat.. Dock så buggar det hela ur om man skriver något annat än ett tal i inställningarna.. Jag vet inget enkelt sätt att lösa det så jag struntade helt enkelt i att fixa det.. Jag har inte heller stenkollat om det slumpas fram på rätt sätt, men det borde det nog göra.. :gremtongue:

Dessutom är det nu 50% chans att namnet börjar med en vokal..

<CENTER>Öppna i ett litet fönster</CENTER>
Gå till hemsidan: http://www.student.itn.liu.se/~rikel934/forum/namnslump2.htm

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som börjar fundera på en riktig javanamngenerator [color:"green"]

ComaJazz

Veteran
[NT] Knyttlingar heter det faktiskt! :]

[NT] Knyttlingar heter det faktiskt! :]

ComaJazz

Veteran
Inga interfix?

Förresten, vad har hänt med interfixen? Nu kan man ju definitivt varken slå fram Ronja eller Nangijala. Jag föreslår att du gör en egen namngenerator eftersom det här ändå inte blir Astrid Lindgren-klingande.

Rickard

Urverk speldesign
Både namn och interfix fixade [ANT]

"Jag föreslår att du gör en egen namngenerator eftersom det här ändå inte blir Astrid Lindgren-klingande."
Äh, vad nu då? :gremsmile: Jag gör detta mest för att se om jag klarar av det.. Jag är inte såå haj på javaskript eller formulär, så detta var en lämplig utmaning..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som glömt att ändra några värden från buggtestningen