Nekromanti At f***ing last

Storuggla

Champion
Re: At f***ing last [OT]

Jag drömde för övrigt att Nightowl hade en näverhatt i natt. Jag vet inte hur jag visste att det var han, jag bara visste det. Och sen så dog alla.

Storuggla, tragisk dröm

Nightowl

Champion
Re: At f***ing last [OT]

Jag drömde för övrigt att Nightowl hade en näverhatt i natt.
:gremsmirk: Det har jag inte...

Och sen så dog alla.
...men det här låter realistiskt, tycker jag.

Erik, hade ångestdrömmar i natt, men inga forumiter var med, däremot var jag ett tag på ett mystiskt lajv som samtidigt var ett kollektiv som åkte tåg i Indien.

Feuflux

omjonasson.se
Forumitdrömmar [ännu mer OT, förlåt]

Ha, jag pratade i telefon med Yassilus i min dröm. Tydligen så fick min mobiltelefon alla personer i min telefonbok att få problem med sina telefoner, de stängde av och på sig och så. Folk vara sura och berädda att säga upp kontakten med mig helt. Men Yassilus ringde (hur nu det gick till med det rådande problemet) och bad mig boota om min telefon. Det löste det hela.
:gremcrazy:

Marcus J

Hero
Re: At f***ing last [OT] [ot]

inatt hade jag en ganska surrealistisk dröm om en tjej som jobbade på ett sånt där amerikanskt sommarläger som drevs eccentrisk rik gubbe. Som tvingade tjejen som var en kille som kanske var mig men som åtminstonde var huvudpersonen att bajsa och pissa på en fet kille som kan ha varit kolloägarens son.

Sen vaknade jag och undrade som vanligt var ifrån min hjärna får allt.

Förviringen om ifall det var en tjej elelr en kille kommer sig av att jag tror att det var en tjej först men att en den delen när han/hon kissade på pojken så stod han/hon upp.

/Marcus undrar hur en sån där drömtydare had tytt det.