Ludwig
Veteran
Jag har just fått hem Atlas boxen som gick på 400 (off subject). Jag har ej hummit läsa igenom all den informationen som böckerna bibehåller. Men här kommer mina frågor;
1. Kan någon berätta lite mer om den sjunkna Kontinenten?
2. Varför det är så många ruiner på Luberos ön och vid Raunbukten? (vid Ebrhon)
3. Vilka är de Sabriska folket?
4. Dels vilken som är den mest spännande, roligaste och intressantaste platsen som har tillkommit i Mudanna?
5. Vart planerar ni ett blivande äventyr? (ifall ni nu gör det).
6. Eldhavet? (!)
7. Drakbergen?
8. Mono (bra band föressten) liten??? Speciell plats?
9. Vad är en Formation / Lämning? (finns på de fleta kartorna).
10. Vilken är den bästa och spännande start platsen för ett antal spelare?
Jag tar de flesta av dessa frågorna på allvar och anser att de innehavar tyngd och är inte alls oviktiga (inte för min del), så jag blir väldigt nöjd och glad ifall jag får så mycket information/personliga åsikter om dessa frågor.
Så där. Nu ska Ludwig gå göra sig en kopp kaffé med chocklad i och "begrava" sig i dessa ofantliga, underbara och helt spännande texter.
/Ludwig "Mudanna is my sort of world" Ericsson 15 år
1. Kan någon berätta lite mer om den sjunkna Kontinenten?
2. Varför det är så många ruiner på Luberos ön och vid Raunbukten? (vid Ebrhon)
3. Vilka är de Sabriska folket?
4. Dels vilken som är den mest spännande, roligaste och intressantaste platsen som har tillkommit i Mudanna?
5. Vart planerar ni ett blivande äventyr? (ifall ni nu gör det).
6. Eldhavet? (!)
7. Drakbergen?
8. Mono (bra band föressten) liten??? Speciell plats?
9. Vad är en Formation / Lämning? (finns på de fleta kartorna).
10. Vilken är den bästa och spännande start platsen för ett antal spelare?
Jag tar de flesta av dessa frågorna på allvar och anser att de innehavar tyngd och är inte alls oviktiga (inte för min del), så jag blir väldigt nöjd och glad ifall jag får så mycket information/personliga åsikter om dessa frågor.
Så där. Nu ska Ludwig gå göra sig en kopp kaffé med chocklad i och "begrava" sig i dessa ofantliga, underbara och helt spännande texter.
/Ludwig "Mudanna is my sort of world" Ericsson 15 år