Hej, jag ser att Leisure Games har en massa såna där häftiga indiespel som jag är sugen på att skaffa. Det är bra. Däremot vet jag ingenting om onlinehandel, framförallt från utlandet. Därför undrar jag hur det går till? Hur vet man hur mycket det kostar i kronor? Betalar man med sitt betalkort? Drar de rätt valuta av sig självt? Jag har alltså ingen som helst aning. Jag började betala med kort på 7-Eleven typ förra veckan och kan ingenting om den nya världens ekonomiska överföringssystem.
Så, en kort guide till att handla på Leisure Games vore väldigt trevligt (jag vet att ni är flera stycken som har gjort det). Rekommendera gärna spel också, när ni ändå är igång!
Om någon till äventyrs inte känner till den här webplatsen kan ni kliva till www.leisuregames.com .
Så, en kort guide till att handla på Leisure Games vore väldigt trevligt (jag vet att ni är flera stycken som har gjort det). Rekommendera gärna spel också, när ni ändå är igång!
Om någon till äventyrs inte känner till den här webplatsen kan ni kliva till www.leisuregames.com .