G
Guest
Guest
Är det bara jag, eller finns det fler SL därute som har en eller fler RP i er spelgrupp som ni gillar att jävlas med? Själv har jag en massiv kragg som hugger av det mesta han ser med sitt magiska kraggsvärd. Honom gillar jag att jävlas med. T.ex händer det ofta att han tappar värdefulla saker i en ström eller får en fanatisk fiende i hasorna eller annat trevligt .
Den som tycker att detta är orättvist mot den stackars saten får ha i åminnelse att han trots allt spöar det mesta gult och blått och att skicka jättefarliga monster på honom hela tiden blir långtråkigt så istället så kanske en av hans kära vakthundar (ja, han har mååånga och de är honom väldigt kära) har försvunnit efter att han slagit ner en varg. Istället för en massa dödliga skador sätter sig då han och grinar efter han rännt runt i skogen ett tag.
Kul tycker jag, rättvist tycker jag, osjysst tycker han! Vad tycker DU?´
"Låt oss SL ha lite skoj också"
Den som tycker att detta är orättvist mot den stackars saten får ha i åminnelse att han trots allt spöar det mesta gult och blått och att skicka jättefarliga monster på honom hela tiden blir långtråkigt så istället så kanske en av hans kära vakthundar (ja, han har mååånga och de är honom väldigt kära) har försvunnit efter att han slagit ner en varg. Istället för en massa dödliga skador sätter sig då han och grinar efter han rännt runt i skogen ett tag.
Kul tycker jag, rättvist tycker jag, osjysst tycker han! Vad tycker DU?´
"Låt oss SL ha lite skoj också"