Nekromanti Att lyckas!

Big Marco

Läskig
Hade mitt liv varit förankrat i Noir hade jag idag lyckats uppfylla en Brännande drivkraft.

Efter över ett års kamp så fick jag äntligen min intervju (och kontakt) med Gamespot.com, nätets största och mest inflytelserika spelsajt. Det är otroligt tillfredsställande att lyckas nå detta mål som jag har jobbat med i olika grad sedan hösten 2005.

Här är resultatet. Det kanske inte ser så mycket ut, men för mig är det en oerhörd framgång. http://www.gamespot.com/events/leipzig07...stories;title;6

Har ni känt något liknande på sistone?

(fö kan sägas att jag är mest sugen på Starcraft II, Call of Duty 4 och Far Cry 2 efter demos på mässan. Skumast booth babe var i Age of Conans monter, där tjejen var i Conan-läderkläder, upphängd i en runt cylinderbur med en metallhalsband runt halsen - weird! Fast skumt på annat sätt var de nakna som gick runt)

Saxifrage

Hero
GRATZ!!!

(så hette det i alla fall när jag sist lirade onlinespel, Stacken-MUD anno 1994...)

Mycket imponerande! Det känns alltid bra att bli erkänd av en krets man respekterar. Förhoppningsvis leder det till ett större break för Entropia.

Ja, faktiskt. Efter ett par års harvande i den akademiska världen fick jag nyligen min första vetenskapliga artikel accepterad för publicering i ett peer-reviewat forum. Det kändes stort!

Fast om jag ska ranka mina achievements, så är nog det största det som jag uppnådde för ett par år sedan, då en tjock gubbe från Luftfartsverket satte sin namnteckning och en stämpel på en papperslapp, vilket officiellt gjorde mig till certifierad pilot. Det var larger than life...

/Sax, mera hurra-trådar (vi borde ha en tårt-gremlin)

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Nå, trots att du vet precis vad jag tycker om Entropia, så tänker jag ändock framföra mina hjärtligaste gratulationer. Det är alltid ogyggligt skönt att uppnå något av den här magnituden.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Om ALMI beslutar sig för att min världsunika ide är värd att presentera för riskkapitalister och de känner samma sak så kommer jag vara på ditt spår.

Johan K

Gammal & dryg
En får lov & grattulera Marco !!

Well, för all del.. Inte kanske inom just detta område som du har, men ibland så är det mer än väl tillfredsställande att se när enns ungar på jobbet lyckas.