solvebring
Superhero
Slogs häromdagen av att jag aldrig gått in för att sandboxa. Naturligtvis har min tämligen öppna och orälsade spelledarstil inkluderat sandboxiga inslag, men jag har aldrig gått in aktivt för att göra just det. ... Inte så som jag testat och gått in för att köra t.ex. fisktank, helimpro etc. Känner att jag skulle vilja göra det.
Så, att sandboxa ...
Exempel på vad jag vill ha för slags babbel:
Varför sandboxar du?
Vad är det som är så himla bra med sandbox?
Vad är det som suger med sandbox?
Finns det några särskilda dos/don'ts vad gäller sandbox?
Vilka är dina bästa sandbox-tips?
... Läste exempelvis, häromdagen, på någon sida där skribenten ansåg att det vanligaste problemet med sandboxen är att folk har svårt att komma igång. Han menade att det krävs en räls för att starta en sandbox. Andra, speciellt oldschoolare skulle jag tro, tycker om att öppna med en drös rykten – sanna och osanna – och gärna från slumptabell.
Så, att sandboxa ...
Exempel på vad jag vill ha för slags babbel:
Varför sandboxar du?
Vad är det som är så himla bra med sandbox?
Vad är det som suger med sandbox?
Finns det några särskilda dos/don'ts vad gäller sandbox?
Vilka är dina bästa sandbox-tips?
... Läste exempelvis, häromdagen, på någon sida där skribenten ansåg att det vanligaste problemet med sandboxen är att folk har svårt att komma igång. Han menade att det krävs en räls för att starta en sandbox. Andra, speciellt oldschoolare skulle jag tro, tycker om att öppna med en drös rykten – sanna och osanna – och gärna från slumptabell.