Nekromanti Avalanche och Operation:Mangala

Magnus L

Hero
Har skaffat de två äventyren. Måste säga att jag blev stormförtjust när jag slog upp SLP sektionen. Långa maffiga härliga beskrivningar av ärkeskurkar och medhjälpare.
Skulle önska att Sorgernas brunn till Eon var likadant.

En liten fråga bara: I slutet på Operation:Mangala står det att det finns en fortsättning som heter Giganternas fall?
Finns det på marknaden?
Skulle gärna vilja ha det isåfall.

Lars

Veteran
Som det mesta som det omnämns i dom utgivna N1/N2 äventyren så kommer blir det nog den vanliga 5år+ väntetiden som är standard på neotech prylar :gremwink: Dom flesta klagar på att Offensiv inte kommer nog snabbt, men röd sand har då varit utlåvat minst lika länge :p

//lasse

*frp*

chrull

Stockholm Kartell
Röd sand

jag vet inte riktigt om det stämmer... tror faktiskt NO var före.. men visst... röd sand har "funnits" länge... Skillnaden är att det inte har varit en massa rapporter som: "Röd sand är nu nästan klar" och så...

Röd sand är egentligen mer intressant än NO :o)

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Snow

Swashbuckler
Giganternas fall tror jag ligger på marcos skrivbord nånstans. Är ganska säker på att han sagt att han vill göra klart det. Och eftersom det inte finns något scenario till N2 än ligger nog Giganternas fall bra till.

Snow
Dead, but still walking around

Maggan

Swordsman
Låter bra det...

Hälsa från mig att han kan få vad han vill (helst mina småsyskon) om han gör färdigt det!

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

chrull

Stockholm Kartell
Skulle det inte vara bra med...

...ett klart giganternas fall med tillhörande konverterade värden för slps och annat i de tidigare äventyren? ... jag skulle kaufa den direkt och börja spela.. det är nämligen anledningen till att jag inte kört de andra.. jag har ännu inte orkat konvertera.. :o)

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Krille

Super Moderator
Skrivbord

"Hur många produkter ligger egentligen och bara skräpar på NG:s olika skrivbord?"

Inga alls. Däremot är det en hel del som ligger på is tills vi har tid, eller skriver på om vi har tid. Men skräpar... nä.

- Krille
"Never position a rock near a hard place"
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Big Marco

Läskig
Re: Skulle det inte vara bra med...

Äventyren och SLPna är skrivna med åtanke inför Offensiv, mer eller mindre. Så det är inte så mycket att konvertera.

-Marco Behrmann
-Neogames AB

Nalle med AK4

Swordsman
Det var tarvligt....

....Neogames produkter ligger inte och skräpar. De ligger och förbättras. Och eftersom NO planerades till N1 så lär de (Neogames) haft bra med tid att jobba på den. Om jag upptäcker ett enda stavfel i NO ska jag bojkotta Neogames genom att bara köpa TVÅ ex.
Nalle

My future's determined by thieves, thugs and vermin.

Svartsmurfen

Veteran
Förlåt då

Jag menade inget illa med det, dömmer bara andra efter mig själv. Personligen har jag en välldig förmåga att påbörja äventyr som alldrig avslutas. Jag har ju alla papper i huvudet, så att säga, så varför skulle jag behöva skriva sista sidorna för? Jag börjar istället att skriva nästa äventyr medans jag i alla fall har konceptet klart i skallen.

Jag inser dock problematiken i att skicka en sådan produkt till tryck, därav min fråga. Med tanke på hur lite NT prylar som har kommit på sista tiden så ser jag fram emot en über-förädlad produkt, det tycks ju mesta vara Eon som gäller nu mera.

Beträffande stavfel så är jag skeptisk. Det går inte att göra en större publikation utan att få med stavfel. Visst, man får väll anstränga sig lite om man skall komma med i samma klass som den legendariska N1, men om man inte korekturläser in absurdum så kommer stavfelen med. Dessutom så skulle en sådan produkt inte vara ekonomiskt försvarbart.

Stavfel måste man ha, annars vet man ju inte att det är en NG-produkt, jöh!

Svartsmurfen.
- http://www.algonet.se/~johan-ek