Nekromanti Avatarer och forumnamn

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
anth said:
Spider Jerusalem said:
Konrad Konvalj said:
Men Spider Jerusalem har ju öppnat upp nya förkortnings/förvridnings varianter och annat. Det är ju festligt som F så länge inte Spider blir lack på oss. Då får han ryta ifrån och säga till helt enkelt.

* Spider
* Spidde
* Dr.Spider
* Dr.Jerusalem
* Dr.Snuggles

Tror alla dessa har använts den senaste tiden.
Tror Dr. Snuggles är min favorit funderar på att byta till det. Har även blivit kallad Spindeldoktorn.
Icke att förglömma så hette du kanalpaddlare en dag eller två. :gremsmile:
Ja för någon sumprunkare bytte mitt namn...tittar inte på någon speciell men jag anklagar Dante.

anth

Vetefan
Spider Jerusalem said:
anth said:
Ja för någon sumprunkare bytte mitt namn...tittar inte på någon speciell men jag anklagar Dante.
Men Dante var ju full vid det aktuella tillfället och kommer därför inte ihåg att han ändrat något - gör det inte honom till oskyldig?

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
anth said:
Spider Jerusalem said:
anth said:
Men Dante var ju full vid det aktuella tillfället och kommer därför inte ihåg att han ändrat något - gör det inte honom till oskyldig?
Jag är väldigt säker på att jag har en logg som säger annorlunda. Samt är det inte Dantes default tillstånd?

!Paxen

Swashbuckler
Dante och en hel massa andra användarnamn som Dante har använt. Kommer inte ihåg en endaste som jag har ogillat av hanses användarnamn, kanske förnekar det..

Vimes. Seriöst, Vimes. Jag vet inte, men det är... Vimsigt?

Konrad Konvalj mest för att det skapar en bild av hur han ser ut, som säkert är helt felaktig.

Han. Liksom, Han. Funderade på att byta till Hen bara för att jävlas. Har för mmig att jag struntade i det, då någon hade det användarnamnet, men jag kan minnas fel.

KrankKrank, iaf ett tag, passade Krank. Inget illa menat.

Solvebring, fast jag gillar förkortningen Solve mer.

Stövelkatten FTW! Boots, Cats, Katten, Stövlis.. Kärt barn har många namn.

Och min Absoluta favorit är mitt smeknamn på Storuggla, Bigwho. Jag hoppas verkligen inte att han tar illa upp av att jag kallar honom det.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
* Spider
* Spidde
* Dr. Spider
* Dr. Jerusalem
* Dr. Snuggles
* Dr. F
* Dr. Frankenstein
* Spindeldoktorn
* F
* SJ
* Spider Jerusalem
* Kanalpaddlare
Har jag missat något?

Konrad Konvalj

Myrmidon
Spider Jerusalem said:
* Spider
* Spidde
* Dr. Spider
* Dr. Jerusalem
* Dr. Snuggles
* Dr. F
* Dr. Frankenstein
* Spindeldoktorn
* F
* SJ
* Spider Jerusalem
* Kanalpaddlare
Har jag missat något?
* Spider Snuggles aka SS

Möller

Hubert Hortlax
Vimes said:
För övrigt har alla nicks ett svenskklingande uttal i min hjärna, förutom uppenbart engelska namn som Bunny. Undantaget är Spider Jerusalem som uttalas Dr. F.
Aha! Frånochmed nu kommer vi referera till dig i person, och inte bara bakom din rygg som tidigare, som Vimes och inte det engelskklingande Vajms.

Jag måste nämna Pilzeman också. Fint nick, och åtminstone jag tycker att smeknamnet svampmannen ligger fint i munnen det också.

Mukwa

Swashbuckler
Möller said:
Vimes said:
För övrigt har alla nicks ett svenskklingande uttal i min hjärna, förutom uppenbart engelska namn som Bunny. Undantaget är Spider Jerusalem som uttalas Dr. F.
Aha! Frånochmed nu kommer vi referera till dig i person, och inte bara bakom din rygg som tidigare, som Vimes och inte det engelskklingande Vajms.

Jag måste nämna Pilzeman också. Fint nick, och åtminstone jag tycker att smeknamnet svampmannen ligger fint i munnen det också.
Men... det var ju jag som skrev att alla har svenskklingande nicks i mitt huvud. Ska ni börja kalla mig för Vimes nu? Det blir ju jätteknasigt. Xyas kanske börjar tro att jag kallat honom sumprunkare, Solve tror att jag letar efter doktorandtjänst, Übereil tror att jag har flyttat och Vimes flickvän börjar undra varför jag aldrig ringer.

Vimes

Sillkung
Jag tror Möller kompenserar för förra varulvsspelet där han trodde att unfair (som inte var med) hade skrivit ett av mina inlägg. Nu tillskriver han mig inlägg jag inte skrivit istället. Men jag vet inte, två fel gör inte ett rätt.

Mukwa

Swashbuckler
Jag tror Möller kompenserar för förra varulvsspelet där han trodde att unfair (som inte var med) hade skrivit ett av mina inlägg. Nu tillskriver han mig inlägg jag inte skrivit istället. Men jag vet inte, två fel gör inte ett rätt.
Haha! Är det då min avatar som liknar unfair?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag skulle vilja skicka dagens ros till alla användare som har samma visningsnamn idag som de hade när de registrerade sin användare.

Tack! Ni är fantastiska människor!

Konrad Konvalj

Myrmidon
Mukwa said:
Haha! Är det då min avatar som liknar unfair?
Du använder dig av den Unfairiska färgskalan så troligen.

Übereil

Swashbuckler
Mukwa said:
Jag skulle gärna höra hur du uttalar Übereil.

Übereil, som valde Übereil för att det definitivt låter tyskt

Übereil

Swashbuckler
Spider Jerusalem said:
Jag vill bara inlägga här att jag hette Frankenstein från början, sen ville jag heta Viktor Frankenstein men det var för långt då blev det Dr.Frankenstein och sen insåg jag att jag fick plats med ett mellanrum och då blev det Dr. Frankenstein.
Sen skulle ju varenda J***l klaga på det så då blev det Dr. F. Funderade på att byta till F som massan ville men tänkte göra det långt istället.
Du hade kunnat bytt till F! och haft Gudrun Schyman som avatar.

Übereil, som inte vet hur han ska förhålla sig till att Anth gillar hans avatar

Übereil

Swashbuckler
wilper said:
Jag skulle vilja skicka dagens ros till alla användare som har samma visningsnamn idag som de hade när de registrerade sin användare.

I aim to please.

Übereil, som haft samma visningsnamn sen han började hänga på internetforum 2004

Tyr

Hero
wilper said:

Medhåll! :gremsmile:

Mukwa

Swashbuckler
Jag skulle gärna höra hur du uttalar Übereil.

Übereil, som valde Übereil för att det definitivt låter tyskt
Du kommer bli besviken :) Det borde uttalas Yberajl antar jag...
Ubärejl heter du i mitt huvud. :heart: